15 речей, які ви повинні знати про мобільні платежі та мобільні гаманці
Останнім кроком у прийнятті безготівкових платежів є мобільні гаманці та цифрові платежі. Поява мобільних гаманців перетворює смартфони та інші носії NFC на безпечні та зручні платіжні інструменти. Додавши термінали для торгових точок, які підтримують мобільні платежі за допомогою NFC і QR-кодів, роздрібні торговці сприятимуть зростанню найновішої дитини в блоці.
Для роздрібних операторів прийняття іншої форми оплати дає конкурентну перевагу, а для споживачів є фактор зручності. Крім того, є багато інших переваг як для споживачів, так і для операторів, які ми розглянемо в цьому глибокому зануренні в технологію мобільних платежів разом з іншими поширеними запитаннями про мобільні гаманці.
Зміст
- Що таке мобільні платежі? А що таке мобільні гаманці?
Мобільний платіж — це широкий загальний термін для оплати за допомогою смартфона, який включає використання мобільних гаманців через NFC, Bluetooth і QR-коди. Можливо, ви чули, що мобільні гаманці називають цифровими або електронними гаманцями. Технологія мобільних платежів може включати мобільні банківські програми, створені окремими банками. Цифровий гаманець, як правило, відноситься до онлайн-сервісів, тоді як електронні та мобільні гаманці орієнтовані на смартфони.
Ці пристрої зберігають цифрові версії речей, які ви зазвичай зберігаєте у своєму гаманці, а саме кредитні та дебетові картки, але вони також можуть зберігати посадкові талони авіакомпаній, картки винагород і квитки на концерти.
Смартфони полегшують здійснення транзакцій і усувають потребу в готівці або фізичній картці для взаємодії з POS-машиною (точкою продажу). Онлайн-платежі є повністю віддаленими, тоді як безконтактні платежі використовуються в роздрібних підприємствах з обслуговуванням і без нагляду. Для безконтактних мобільних платежів більшість безконтактних методів оплати все ще підтримується кредитними та дебетовими картками, які часто зберігаються в електронному гаманці.
- Як працює мобільний платіж? Що таке NFC?
Більшість мобільних гаманців покладаються на технологію під назвою ближній зв’язок (NFC). NFC забезпечує зв’язок між телефоном і платіжним терміналом без фізичного контакту, дозволяючи обмінюватися невеликими фрагментами даних за допомогою радіохвиль. Щоб зробити цю технологію більш безпечною, дані можуть передаватись лише в межах 2 дюймів. У наші дні більшість смартфонів оснащено зчитувачем NFC.
- Наскільки безпечні мобільні платежі? Чи безпечні мобільні гаманці?
Це поширене запитання, і більшість людей з подивом дізнаються, що мобільні платежі безпечніші, ніж фізичні картки, і що їхні особисті дані є більш безпечними під час використання мобільних платежів.
Мобільні платежі пропонують споживачам два рівні захисту. Перший рівень безпеки забезпечує сам пристрій, який включає коди доступу та біометричну автентифікацію, наприклад відбитки пальців або розпізнавання обличчя.
Інший рівень — це шифрування даних, яке надається платіжним процесором продавця за допомогою перевірених методів індустрії платіжних карток (PCI). Кожного разу, коли споживач оплачує мобільний гаманець, для авторизації платежу використовується одноразова закодована версія картки, яка діє лише для поточної транзакції. Хакери не можуть отримати доступ до конфіденційних даних споживачів, оскільки фінансова інформація не передається під час транзакції.
Звичайно, споживачі повинні активувати перший рівень захисту на деяких пристроях і знати про інші фактори безпеки. Користувачі мобільних гаманців повинні переконатися, що вони мають коди доступу або PIN-коди, біометричну автентифікацію та бажано використовувати двофакторну автентифікацію. Вони повинні бути уважними до зловмисного програмного забезпечення, клонувати програми, використовувати безпечний браузер або VPN і не використовувати публічні мережі Wi-Fi.
Як мобільні гаманці можуть допомогти тим, хто не користується банком?
Історія M-Pesa та оцифрування банківської справи в Кенії
Мобільні гаманці можуть вийти за рамки оцифрування платежів – вони також можуть оцифрувати весь банківський досвід і допомогти громадянам, які не користуються банківськими послугами, які традиційно не мали доступу до офіційного банківського обслуговування, отримати доступ до різноманітних мобільних фінансових послуг.
У 2007 році в Кенії M-Pesa, мобільна платіжна система, запропонована телекомунікаційною компанією Safaricom, була створена як послуга переказу грошей на основі SIM-карти, призначена для мікрокредитування. Коли тестувальники бета-версії використовували службу для однорангових переказів, вирішуючи надсилати невеликі суми грошей один одному, компанія вирішила рекламувати компанію за допомогою обміну повідомленнями про грошові перекази.
Послуга дозволила власникам телефонів перетворити свої мобільні хвилини (куплені за готівку) на цифрову валюту та фактично перетворила телефон на віртуальний банківський рахунок. На той час лише 14% жителів країни мали банківські рахунки, тоді як 54% населення мали мобільні телефони, що давало цим споживачам більше, ніж готівку, як спосіб оплати без необхідності відкривати традиційний банківський рахунок.
Чому цифровий банкінг досяг успіху в Кенії
Через десятиліття 93% населення мають доступ до мобільних платежів, а M-Pesa має 25,57 мільйонів клієнтів (понад 45% населення), а приблизно 48,76% ВВП Кенії обробляється через M-Pesa.
Safaricom і M-Pesa застосували мобільний підхід і зрозуміли, що найкращим способом обслуговування широких верств населення є послуги мобільного зв’язку. Вони також розуміли, що традиційні банківські комісії занадто високі, і знали ціни своїх клієнтів. До того часу люди з низьких доходів віддавали перевагу готівці, оскільки вони не платили багато за доступ до власних грошей. M-Pesa змогла досягти успіху, оскільки пропонувала мікроплатежі, а також тому, що рівень проникнення мобільних телефонів був набагато вищим, ніж у власників банківських рахунків.
Панафриканська фінансова платформа
Фінансові послуги вийшли за межі Кенії. M-Pesa доступна в Танзанії, ДРК, Мозамбіку, Єгипті, Лесото, Гані та Ефіопії та обробляє понад 10 мільярдів доларів на місяць в Африці.
З успіхом M-Pesa було додано більше послуг. Клієнти можуть скористатися послугами для оплати оренди або комунальних платежів, а також пропонуються кредити, страхування та заощадження. Згодом компанія також додала сервіс спільного використання поїздок під назвою Little, платформу електронної комерції – Masoko та сервіс потокової передачі музики під назвою Songa.
Оцифровка безбанківських
M-Pesa та її конкуренти сподіваються забезпечити більшу фінансову доступність шляхом глибшого проникнення в небанківську сферу. Дослідження 2018 року показало, що 1,7 мільярда людей, або 31% у світі, не мають банківських рахунків. Африканський континент має найнижчу кількість банківських відділень: лише 5 банківських відділень на 100 000 осіб (порівняно з 32 на 100 000 у Північній Америці). M-Pesa сподівається врешті-решт перетворитися на банк і знизити ставки без банківських послуг в африканських країнах та інших країнах без банківських послуг.
- Які переваги мобільних платежів?
Для споживачів
Зручний і зручний досвід – для багатьох людей носіння телефону є стандартним, але гаманець носять спеціально. Оскільки смартфони стають універсальними пристроями, цифрові гаманці та фінансові технології є природним прогресом для задоволення потреб споживачів. Додавши можливість приймати мобільні платежі, ви розумієте проблеми своїх клієнтів і дозволяєте глибше взаємодіяти зі споживачами. Завдяки мобільним гаманцям у споживачів не закінчаться готівка чи не доведеться носити гаманець, що дозволяє робити імпульсивні покупки.
Більш безпечний спосіб оплати – використання мобільного телефону для оплати знижує ризик, пов’язаний із носінням готівки чи картки. Дані споживачів не вразливі до злому чи клонування їхніх карток. Крім того, біометрична автентифікація пропонує додатковий рівень безпеки для споживачів.
Швидкість – за допомогою мобільних гаманців споживачам потрібно лише пред’явити свій телефон, і вони можуть йти за лічені секунди. На відміну від карток з чіпом і пін-кодом, споживачі можуть вільно відкласти свої телефони під час обробки транзакцій. Немає жодних вставок, PIN-кодів або свайпів, і як метод оплати він не поширюється на положення PSD2 в ЄС.
Для операторів
Більше продажів і залученості – пропонування клієнтам операторів бажаного способу оплати може збільшити конверсію. Прийняття нових типів оплати показує споживачам, що ви йдете в ногу з технологічними тенденціями, і може сприяти розвитку довіри та взаємодії.
Більш широка привабливість – оскільки люди все більше звикають і очікують, що оплата через мобільний гаманець стане стандартом, прийняття мобільного гаманця допоможе їм обрати один бізнес замість іншого. Дослідження показали, що перші користувачі мобільних гаманців також постійно витрачають вдвічі більше, ніж клієнти, які оплачують за допомогою інших методів оплати.
Інтегруйте лояльність – Лояльність є рушійним фактором для багатьох користувачів мобільних гаманців. Ці клієнти обирають програму на основі переваг, які вона може їм надати, включаючи винагороди, знижки, сповіщення та електронні квитанції. Завдяки платіжній технології NFC торговці можуть інтегрувати програми лояльності клієнтів у мобільні платежі та налаштовувати програми винагород. Це може бути особливо ефективним, оскільки програми лояльності можуть допомогти операторам збирати аналітичні дані про своїх клієнтів, щоб надавати більш індивідуальні пропозиції.
- Скільки користувачів мобільних платежів?
Джерело: Експерт-маркет
За оцінками, у всьому світі налічується 2,07 мільярда користувачів мобільних гаманців для здійснення платежів і грошових переказів. Країни з найбільшим відсотком мобільних гаманців – Китай, Індія, ОАЕ, Німеччина, Індонезія, Південна Африка та Великобританія. Країни з найшвидшим зростанням використання технології мобільних платежів – Індія, Індонезія, Мексика та Німеччина.
Джерело: eMarketer
- Хіба мобільні платежі не зроблять процес оплати довшим?
Навпаки, електронні гаманці та телефони з оплатою в дорозі є на ліги швидшими, ніж традиційний метод оплати готівкою, і значно швидшими, ніж використання дебетової або кредитної картки, яку потрібно провести або вставити в машину для зчитування карток. З цифровим гаманцем все, що вам потрібно зробити, це вийняти телефон, ввести пароль або відбиток пальця та торкнутися терміналу, щоб оплатити.
Коли репортер New York Times порівняв різницю в часі між пластиковою та мобільною оплатою, він виявив, що з чіповою карткою транзакція займає вісім секунд, перш ніж починає друкуватися квитанція, тоді як Apple Pay і Samsung Pay займають лише три секунди.
Швидкість, таким чином, є однією з найпривабливіших переваг безконтактного цифрового гаманця або таксофона. Використання системи оплати по телефону дозволяє роздрібним торговцям збільшувати продажі за короткий проміжок часу. І це, окрім того, що допомагає підприємствам отримувати прибуток, дозволяє їм також заощаджувати витрати.
Ні для кого не секрет, що серпантинні черги до кас можуть завдати шкоди бізнесу. Starbucks зізнався інвесторам, що довгі черги за холодними напоями регулярно відлякують клієнтів. Мережі продуктових магазинів, такі як Trader Joe’s і Walmart, також визнавали в минулому, що повільні каси відштовхують багатьох.
Чарльз Холлі, колишній фінансовий директор Walmart, навіть сказав, що за кожну додаткову секунду, яка додається до середнього часу транзакції в касі, компанія повинна платити додатково 12 мільйонів доларів у вигляді зарплати касиру. Тож, коли в червні 2020 року роздрібний продавець продуктів харчування оголосив, що тестує магазини, які працюють лише на самообслуговуванні, це здавалося єдиною логічною справою. У Walmart, коли клієнти закінчили покупки, вони мають можливість підійти до будь-якої каси, відсканувати товари, піднести свій телефон до QR-коду на касі та оплатити за допомогою платіжної програми магазину Walmart Pay.
Ми живемо в епоху, коли смартфон для більшості став більше схожим на додаткову кінцівку, ніж на технічний інструмент. Клієнт може забути свій гаманець вдома, але малоймовірно, що він вийде звідти без своїх надійних телефонів. Таким чином, навіть якщо клієнт неприємно виявить відсутність свого гаманця, стоячи в черзі до каси, він завжди може скористатися опцією оплати за телефоном, щоб зробити покупку замість того, щоб люто нишпорити в сумочці чи кишенях і стояти в черзі. Загалом, прийняття мобільних платежів лише пришвидшить процес оплати для вас та ваших клієнтів.
- Чи може мобільний гаманець робити що-небудь, крім здійснення платежів?
Хоча основною функцією цифрового або мобільного гаманця є забезпечення неперевершеної швидкості та зручності для клієнтів під час здійснення покупок, провідні постачальники мобільних платіжних рішень комплектують свої платіжні пристрої безліччю додаткових функцій.
Візьмемо, наприклад, маркетингові можливості. Пропонуючи акції, спеціальні пропозиції в режимі реального часу, знижки залежно від місця розташування, актуальні сповіщення та захоплюючі функції гейміфікації в платіжному додатку, продавці отримують можливість створити значну цінність для клієнтів. Це, у свою чергу, збільшує прийняття мобільних платежів клієнтами.
Підприємства також можуть використовувати електронні гаманці для більш ефективного запуску програм лояльності та збільшення утримання клієнтів. Опитування 2000 клієнтів із США та Великої Британії показало, що 69 відсотків споживачів з більшою ймовірністю скористаються карткою постійного клієнта, якщо вона є в їх телефоні-автоматі. Опитування також показало, що 73 відсотки споживачів з більшою ймовірністю приєднаються до програми лояльності, якщо вони зможуть переглядати свої бали та історію купонів на винагороду на своєму мобільному телефоні в режимі реального часу.
Walmart, Starbucks і Walgreens є популярними прикладами організацій, які інтегрували винагороди та купони у свій платіжний додаток і стали свідками величезного зростання кількості постійних клієнтів.
Тим часом маркетологи можуть отримати багато цінної інформації від клієнтів, які платять по телефону. Платіжна програма надає роздрібним торговцям узгоджені дані про покупки, зіставлені з конкретними клієнтами. Цей систематичний запис поведінки клієнтів можна використовувати для стимулювання цілеспрямованих маркетингових стратегій і створення індивідуального досвіду покупок для відвідувачів. Одночасно клієнти краще розуміють свої витрати, оскільки вони також можуть легко відстежувати, які покупки вони зробили за допомогою електронних гаманців.
Інноваційні компанії почали використовувати свої мобільні платіжні додатки, щоб забезпечити безперебійний багатоканальний досвід для клієнтів. Зараз багато ресторанів і бістро пропонують послугу мобільного замовлення наперед як додаткову перевагу.
- Як мобільні платежі заощаджують витрати для бізнесу?
Хоча це може бути не найочевидніша функція оплати за допомогою телефонної системи, мобільний платіж насправді може мати значні переваги економії коштів для продавців. Управління документами, очевидно, не є безкоштовним, але чи знаєте ви, що витрати на обробку готівки для підприємств коливаються від 4,7 до понад 15 відсотків доходу? Дослідження показують, що ці витрати часто приховані, оскільки вони є частиною роботи керівника чи керівника, а не їх повною увагою.
Подумайте про щоденні зусилля, які витрачаються на відкриття та закриття ящиків: підрахунок готівки, подвійна перевірка кас, підтримка достатньої кількості здачі протягом робочого часу, моніторинг каси на предмет шахрайства чи крадіжки, виявлення підробленої готівки, дослідження причин готівки відсутність, підготовка та узгодження депозитів у банку тощо.
За даними Visa, підприємства витрачають майже втричі більше годин на обробку готівкових платежів, ніж цифрові. Зрозуміло, що весь цей час краще було б витратити на продуктивнішу, орієнтовану на споживача діяльність, яка б справді стимулювала продажі та сприяла зростанню бізнесу.
це ще не все Існують також інші приховані витрати, які мають нести установи, де домінує готівка, наприклад, пов’язані з навчанням персоналу та аудитом кас, а також бек-офісами та банківськими зборами. Менша кількість операцій з готівкою може значно знизити ці витрати. Перехід на спосіб оплати по телефону також зменшує ймовірність людської помилки під час розрахунку та управління готівкою.
Більше того, перехід від паперової, трудомісткої системи до системи оплати по телефону дозволяє роздрібним торговцям уникнути дорогих комісій, які карткові компанії зазвичай стягують з продавців. За підрахунками, щороку продавці сплачують майже 90 мільярдів доларів у вигляді комісії за обробку дебетових і кредитних карток.
Оскільки електронні гаманці та телефони з передоплатою підключаються безпосередньо до банківського рахунку споживача, традиційних мереж дебетових і кредитних карток можна уникнути. Ось чому, сподіваючись імітувати бурхливий успіх Starbucks і Walmart, все більше роздрібних торговців зараз шукають способи надати своїм клієнтам фірмовий цифровий гаманець.
- Як мобільний платіж впливає на клієнтський досвід?
Сьогодні електронна комерція набирає обертів, оскільки дозволяє людям купувати будь-який товар одним натисканням кнопки. Варіант мобільної оплати може допомогти відтворити цей досвід у магазині з додатковою перевагою, що клієнти можуть торкнутися та побачити продукти з перших рук. Платіжний додаток або мобільний гаманець роблять це можливим, усуваючи проблеми, які супроводжують роздрібну торгівлю в магазинах, оскільки споживачам більше не потрібно чекати в черзі, щоб відвідати звичайну касу.
Не забуваймо, що зайняті покупці з вимогливою роботою та обмеженим часом для своїх сімей мають мало терпіння на тривалий процес оформлення замовлення. Роздрібні торговці мають усвідомлювати той факт, що клієнти навіть готові змінити бренд, якщо інший магазин може надати їм кращий досвід оплати, як виявив Forrester Consulting під час нещодавнього опитування.
Проблема, як показало дослідження, полягає в тому, що покупці психологічно сприймають час очікування на касі набагато довшим, ніж насправді. Якщо хтось стояв у черзі 5 хвилин і ви запитали, скільки він чекав, він відповість 15 хвилин. Такий сценарій часто закінчується тим, що клієнт розчаровано виходить із магазину з порожніми руками.
Тільки в Сполучених Штатах через тривалий час очікування роздрібні торговці щорічно втрачають 38 мільярдів доларів потенційних продажів. Ще 1,1 мільярда доларів втрачається, коли клієнти вирішують піти, оскільки магазин не пропонує бажаний варіант оплати. Таким чином, система оплати за допомогою телефону не тільки стає незамінною частиною головоломки роздрібної торгівлі, але також стає в нагоді, коли клієнт не має при собі достатньо готівки або має картку, яку відхиляють.
Крім того, клієнтський досвід безпосередньо пов’язаний із обслуговуванням клієнтів. Коли магазини пропонують швидший, зручний і автономний процес оплати за допомогою електронних гаманців і телефонів з передоплатою, більше співробітників можуть вільно ходити по магазинах і спілкуватися з покупцями. Відповідаючи на запитання клієнтів, надаючи демонстрації та спілкуючись з ними на особистому рівні, співробітники можуть різко покращити рівень обслуговування, яке вони надають, і, як наслідок, клієнтський досвід.
У той же час система оплати по телефону також є кращою, оскільки якщо клієнту потрібно повернути кошти, постачальник рішення для мобільних платежів може безпосередньо здійснювати автоматичне віддалене повернення коштів на цифровий гаманець клієнта. Відсутність необхідності чекати типового періоду від 7 до 15 днів, протягом якого банки можуть обробити відшкодування за немобільний гаманець, лише покращує загальний досвід клієнтів.
- Чи повинен малий бізнес пропонувати мобільні платежі?
Дослідження 2019 року показує, що більшість малих підприємств у всьому світі – приголомшливі 61 відсоток – мають проблеми з грошовими потоками. А негативний грошовий потік має глибокий несприятливий вплив на малий бізнес. У дослідженні 32 відсотки респондентів зізналися, що вони не в змозі розрахуватися з постачальниками, непогашеними кредитами, а також заплатити собі або своїм співробітникам через проблеми з грошовими потоками.
Але чому виникають ці питання? Це тому, що клієнти не платять у встановлені платіжною системою терміни? Так і ні.
У той час як 34 відсотки власників малого бізнесу повідомляють, що їм дійсно потрібно ганятися за грошима по всьому місту, для майже двох третин підприємств (66 відсотків) найбільший вплив на грошовий потік має час, необхідний для обробки грошей після отримання платежу.
Прийняття мобільних платежів може зменшити залежність бізнесу від готівки. Провідні рішення для обробки платежів дозволяють самозайнятим професіоналам у сфері обслуговування або власникам бізнесу виставляти рахунки-фактури безпосередньо з платіжного додатка, надаючи додаткову перевагу в тому, що клієнт не може спростувати факт отримання рахунку-фактури або стверджувати, що папір загубився. Завдяки додатку, який збирає актуальні дані про історію платежів кожного клієнта, власники бізнесу можуть краще планувати плани на майбутнє, зокрема вимагати авансових платежів від хитрих клієнтів.
Система телефонних таксофонів допомагає малому бізнесу бути надійним у майбутньому та дає йому змогу залишатися актуальними для клієнтів покоління Z, які не бажають грошей. Отже, продавцям справді немає причин забороняти транзакції оплати за телефоном. Зрештою, малому підприємству, якому бракує грошей, не потрібно інвестувати в дороге обладнання для торгових точок (POS), наприклад, традиційний пристрій для зчитування кредитних карток, щоб почати приймати платежі через таксофон. Доступний, вишуканий, але потужний мобільний термінал торгової точки (mPOS) підключається до будь-якого смартфона або планшета, що дає вам змогу почати приймати мобільні платежі.
Якщо ви не обмежуєте своїх клієнтів готівковими операціями та надаєте їм бажаний спосіб оплати, вони часто витрачають більше у вашому магазині та залишають кращі чайові. Досить сказати, що в наш час відчуження від споживача є надто великим ризиком для будь-якого бізнесу – великого чи малого. Ви можете бути задоволені наданими варіантами оплати, але це не означає, що ваші клієнти задоволені. Краще прийняти всі види способів оплати, щоб вашим клієнтам було легше здійснити покупку.
- Як я поверну клієнту кошти за мобільний платіж? Хто займатиметься поверненням платежів?
Правильне рішення для мобільних платежів оцифрує не лише процес транзакцій, але й дозволить автоматизувати процес повернення коштів. Насправді компанії можуть позбавити себе від багатьох клопотів і скоротити свої операційні витрати на відшкодування, оцифрувавши процес відшкодування платежів клієнтів.
Ті самі інструменти керування, які дозволяють компаніям переглядати історію продуктів і платежів клієнтів, також можна використовувати для виявлення прихованих тенденцій у відшкодуваннях. Наприклад, якщо ви помітили, що кілька клієнтів повертають певний продукт після покупки, було б розумно перевірити, чи можна ізолювати аномалію або дефект на окремій партії, заводі, процесі чи зміні.
Що стосується відкликаних платежів, було б доцільно співпрацювати з постачальником рішень для мобільних платежів, який бере на себе відповідальність за відкликання платежів для своїх операторів. Оскільки вся ідея переходу на систему оплати з телефону полягає в тому, щоб забезпечити легкість і зручність у бізнесі, ваш постачальник послуг фінтех повинен позбавити вас від клопоту зв’язуватися з емітентом.
- Які найпопулярніші програми для мобільних платежів?
Який додаток для мобільних платежів найкращий? Хто є основними гравцями в технології мобільних платежів?
Ландшафт мобільних гаманців переповнений, і в більшості місць вони все ще знаходяться на ранній стадії розробки. Багато гравців конкурують між собою, однак успішні, здається, ті, хто прив’язаний до основного продукту чи послуги, що швидко розвивається, тоді як окремим гравцям буде важко виділитися.
Оскільки ринок переповнений, найкраще прийняти політику шанування всіх типів гаманців відповідно до політики вашого місцезнаходження, подібно до політики шанування всіх карток, якої завжди дотримувалися роздрібні продавці.
В Азії найбільшими гравцями є мобільні гаманці з QR-кодами, у Китаї домінують Alipay і WeChat Pay, а в Індії – Paytm. Китай має понад 1,6 мільярда активних гаманців, що становить 56% світового ринку. Причина, чому він став настільки помітним, полягає в тому, що Китай обійшов кредитні картки, тоді як кредитні картки та їхні програми винагород користуються шаленою лояльністю та спадщиною в таких країнах, як США.
Джерело: PCMag
Здається, найкращими гравцями є Apple, Google і Samsung, які інвестували у власні гаманці, інтегрувавши технологію NFC у свої продукти, і таким чином підтвердили роль, яку вони передбачають.
На арені P2P (одноранговий) є багато відомих гравців, зокрема Venmo, PayPal, Xoom, Zelle, Apple Pay, Circle Pay, G Pay Send і Square Cash. Розуміючи цінність лояльності, Venmo, Samsung, PayPal, Apple Pay, Google Pay усі включили програми лояльності у свої пропозиції.
Важливо пристосувати додатки для локального використання, які привабливі для певного ринку. Серед них скандинавський Mobile Pay, Vipps і Swish, Interac у Канаді, Kakao Pay у Південній Кореї, Klarna та багато інших вітчизняних додатків.
Іншим гравцем у сфері платежів через мобільний гаманець є програми замкнутого циклу, які можна використовувати лише для однієї компанії та роздрібного продавця. Хорошим прикладом є програма лояльності Starbucks, яка донедавна була найбільш завантажуваною програмою для мобільних платежів і лояльності в США. Тепер Apple перевершила це досягнення.
- Яке майбутнє мобільних платежів? Мобільні платежі – це просто примха?
Сьогодні більшість телефонів постачається з можливостями мобільного гаманця, і це стає стандартною технологією. За оцінками, кількість користувачів безконтактних платіжних додатків для мобільних телефонів становить 938,2 мільйона користувачів, однак кількість користувачів зростатиме. Щороку кількість користувачів мобільного гаманця зростає на 140 мільйонів, і завдяки зростанню кількості нових користувачів і переваг лояльності, які стимулюють використання, поширеність буде зростати.
Важливість покоління Z
Покоління Z — це покоління, яке народилося після 1995-2012 років, і його стосунки з грошима та оплатою значно відрізняються від інших поколінь. Оскільки це покоління виросло зі смартфонами та сенсорними екранами, у них пропорційно менше ноутбуків і настільних ПК. Загалом у них вищий рівень володіння смартфонами, і існує кореляція між віком і використанням мобільного гаманця. У США 70% покоління Z зробили принаймні один мобільний платіж за останній рік.
Їм зручніше використовувати цифрові грошові платформи, використовувати програми для смартфонів для планування своїх витрат і передбачити використання додаткових банківських послуг і руйнівних технологій. Покоління Z цінує швидку доставку та безперебійне обслуговування, що полегшує їх життя, і шукає компанії, які можуть зробити це за них. Вони часто користуються онлайн-банкінгом, P2P-програмами та все більше залучатимуть мобільний банкінг і мобільні платежі.
- Який вплив пандемії COVID-19 на мобільні платежі?
Коли на початку цього року було опубліковано Звіт про глобальні платежі Worldpay за 2020 рік, він містив комплексний аналіз і прогноз тенденцій споживчих платежів у 40 країнах світу. Дослідження для цього звіту було проведено до того, як новий коронавірус поширив свої щупальця, спровокував загальнонаціональні відключення та зміни споживчих звичок у всьому світі. Дослідження показало, що до 2023 року мобільні гаманці стануть провідним методом оплати POS у всьому світі.
Ця віха може бути досягнута навіть швидше, оскільки через дуже інфекційне захворювання Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) рекомендує людям мити або дезінфікувати руки після роботи з фізичними грошима – і спонукає споживачів використовувати все більше безконтактних методів оплати, таких як кредитне плече. цифровий гаманець через NFC, Bluetooth або QR-коди.
Оскільки новий коронавірус може жити на банкнотах до 28 днів, багато країн світу оголосили війну готівці. Щоб забезпечити здоров’я та безпеку як клієнтів, так і працівників, торговці та постачальники послуг також наполегливо вимагають безготівкових операцій. Як наслідок, безконтактні платежі також стали свідками різкого зростання в готівкових економіках, таких як Японія та Німеччина. Нові групи користувачів, у тому числі старі покупці, також обрали телефони з передоплатою.
У Сполучених Штатах з березня 2020 року кількість транзакцій у POS-операціях Apple Pay зросла на 59%. У Латинській Америці з грудня 2019 року мобільні гаманці з підтримкою Visa залучили більше мільйона користувачів, а пандемія прискорила цю тенденцію. Тим часом Альянс «Краще, ніж готівка», що базується в ООН, використовує COVID-19 як трамплін для прискорення переходу недостатньо цифрових країн від готівкових платежів до мобільних платежів і досягнення Цілей сталого розвитку.
Згідно зі статистичним звітом за червень 2020 року, 50 відсотків споживачів у всьому світі використовують цифрові методи оплати набагато більше, ніж до пандемії COVID-19. І більшість планує продовжувати це робити навіть після того, як хворобу буде стримано. Це зрозуміло, оскільки після пандемії буде важко підтримувати нові програми самовивозу з вулиці та покупки онлайн-забору в магазині, до яких із задоволенням прив’язалися споживачі.
Необхідно також зазначити, що використання електронних гаманців різко зростає, тому торговцям і роздрібним торговцям назріла надзвичайна необхідність бути проактивними у прийнятті технології оплати телефоном. Далекоглядні компанії, які пропонують адаптовані та налаштовані платіжні пропозиції для вимогливих клієнтів, уже пожинають переваги експоненційного зростання. Запровадження цифрових технологій — єдиний спосіб випередити роздрібну торгівлю.
- Як мобільні платежі допоможуть моєму бізнесу? Як запропонувати мобільні платежі?
Безконтактні мобільні платежі з кожним роком стають все більш популярними. Змінити ваші можливості прийняття – це простий спосіб переконатися, що ви не залишитеся позаду. Використовуючи цю платіжну технологію, роздрібні продавці можуть конкурувати з іншими підприємствами, незалежно від їх розміру та організації, і пропонувати клієнтам досвід, на який вони все частіше очікують.
Відповідно до Retail Dive, користувачі мобільних гаманців витрачають більше грошей. Крім того, програми лояльності, які спонукають споживачів вибирати певні мобільні гаманці, забезпечать вам повторний бізнес, що може збільшити ваш дохід до 30%.
Як налаштувати мобільний платіж?
Переконайтеся, що ви встановили платіжний пристрій, який підтримує кілька способів оплати, включаючи мобільні гаманці, QR-коди та віртуальні передплачені картки. Перегляньте платіжні інтеграції пристрою для зчитування карток, щоб переконатися, що вони підтримують усі бренди гаманців, популярні у вашому регіоні, і готово. Це так просто.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!