Зарядка електромобілів може бути множником доходу для роздрібних підприємств
Світ транспорту стрімко рухається в електричне майбутнє, і законодавство в усьому світі, починаючи від США і закінчуючи Європою, допомагає каталізувати цю зміну. Зі зростанням кількості електричних транспортних засобів на дорогах виникає значна можливість для роздрібних торговців привертати нових клієнтів і збільшувати дохід, пропонуючи послуги зарядки для електромобілів.
Відомо, що торгові центри, магазини, офісні комплекси, аеропорти, готелі та інші комерційні та інституційні приміщення з достатньо великими парковками встановлюють комерційні станції зарядки для електромобілів у великій кількості. Однак, незважаючи на податкові льготи та інші стимули для водіїв переходити на електричні транспортні засоби, є різноманітні труднощі, які вони зазнають. Однією з найбільших перепон є те, що, незважаючи на те, що стає все більше комерційних зарядних станцій для електромобілів, їх не завжди легко використовувати. Це тому, що для оплати зарядки електромобіля, більшість станцій вимагають від користувачів, використання конкретного додатка для доступу до послуги. Це може бути серйозною перепоною для клієнтів, які не бажають підписуватись на новий сервіс, завантажувати ще один додаток, або хоче разово сплатити та поїхати далі.
Тому дуже важливим є відкрита система оплати для комерційних електричних зарядних станцій. Вона дозволяє клієнтам використовувати свої кредитні або дебетові картки, платіжні додатки, QR-коди та передплачені картки для оплати послуг зарядки електромобіля, роблячи це набагато зручніше та доступніше. Це надає той рівень зручності, який водії шукають для того, щоб перейти з автомобілів з ДВЗ на електромобілі. Можливість здійснювати безготівкові платежі у різних режимах знімає фактор стресу водія електромобіля, щодо дальності поїздок.
Це чудова можливість для роздрібних підприємств. Коли роздрібні торговці встановлюють зарядні станції для електромобілів на своїх парковках, вони можуть привертати нових клієнтів, які шукають місце для заряджання своїх транспортних засобів, а також додавати додатковий потік доходу до свого бізнесу. Проте, як зазначено вище, критично, щоб ці зарядні станції включали в себе відкриту систему оплати, яка дозволяє клієнтам легко та безперешкодно оплачувати зарядку.
Продвинуті системи оплати для зарядки електромобілів дозволяють вам пропонувати як відкриті, так і закриті системи оплати. За допомогою цих рішень роздрібні торговці, такі як ви, можуть використовувати як нових, спонтанних клієнтів, які просто потребують зарядки, так і постійних, повертаючихся клієнтів. Ви можете пропонувати програми лояльності для постійних клієнтів, що сприяє їх поверненню знову і знову. Наприклад, ви можете надавати знижку для людей, які приєднуються до програми лояльності, або створювати акційні кампанії з позначками, які надають безкоштовну зарядку або знижку на 10-тій зарядці, наприклад. Пропонуючи знижки чи винагороди клієнтам, які користуються послугами зарядки електромобілів, підприємства можуть стимулювати повторні візити і будувати лояльність клієнтів. Це не лише збільшує дохід в короткостроковій перспективі, але й допомагає сформувати довгострокову клієнтську базу. Крім управління програмами лояльності, ці рішення оплати також дозволяють керувати енергетикою, продажами, ціноутворенням та іншими аспектами.
Крім того, підприємства можуть використовувати зарядку для електромобілів як спосіб відрізнятися від конкурентів. Зростає кількість клієнтів, які шукають сталі рішення, тому підприємства, які пропонують послуги зарядки для електромобілів, можуть позиціонувати себе як відповідальні за довкілля та як сучасні компанії, які дивляться в майбутнє. Це може допомогти привернути нових клієнтів, які шукають підприємства розділяючі їхні цінності. Важливо ще вказати послуги зарядки для електромобілів на своєму веб-сайті та соціальних мережах, а також забезпечити їх легкість знаходження за допомогою навігаційних інструментів чи карт зарядних станцій для електромобілів.
Зарядка для електромобілів може стати множником доходів для роздрібних підприємств. Проте, для максимізації прибутку від цього нового потоку доходів, роздрібні торговці повинні забезпечити відкриті платежі, програми лояльності, ефективну платформу управління енергією та переконатися, що клієнти знають про цю послугу. Інвестуючи в послуги зарядки для електромобілів, бізнеси можуть відрізнятися від конкурентів та розширювати свою клієнтську базу. Якщо ви хочете почати, зв’яжіться з Nayax сьогодні.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!