17 способів, як пральні змінилися з часом
Примітка редактора: цей блог було опубліковано в липні 2020 року та оновлено для точності.
Незалежно від того, як часто ви це робите, прання — одна з тих справ, які, здається, ніколи не закінчаться. Нам усім важко впоратися з вічним циклом метушні над брудним одягом, сортуванням, пранням, сушінням, складанням/прасуванням і, нарешті, складанням чистої білизни в ящики комода – тільки для того, щоб побачити нову купу, що виросте в кошику для білизни наступного дня. Тож чи варто дивуватися тому, що галузь комерційних пралень — це ринкова можливість на 40 мільярдів доларів разом із франшизами та платіжними картковими системами пралень!? Але де бере початок комерційне прання і як воно стало таким популярним? Які найбільші чинники сьогодні впливають на комерційне прання? І що ще важливіше, яке майбутнє чекає на послуги комерційних пральних і сушильних машин на тлі таких інновацій, як машина для прання та інших нових технологій? Давайте дізнаємось…
Все, що вам потрібно знати про промисловість комерційних пралень
1.Захоплююче походження комерційних пралень
Історія комерційних пралень бере свій початок з часів Римської імперії. Римляни надавали великого значення гігієні та зовнішньому вигляду та офіційно запровадили широкомасштабну державну систему прання та сушіння одягу за допомогою аміаку та води. Прачі полотна були відомі як фулони, які збирали одяг у римських домогосподарствах і прали його в місцевих пральнях, які називалися фуллеріями. Враховуючи трудомісткий характер роботи, у Стародавньому Римі за прання відповідали чоловіки – різкий контраст з іншими культурами, де робота з прання зазвичай лягала на жінки.
2. Промислова революція та комерційна пральна машина
Перші версії сучасних пральних машин з’явилися лише у 18-19 століттях після промислової революції. Процес прання був механізований за допомогою ручних лопат або візків для збивання одягу всередині ванни. Електричні пральні машини, у яких двигун обертав ванну, почали з’являтися близько 1900 року. Незабаром після цього комерційні пральні почали з’являтися в містах США. За оцінками, на початку Великої депресії в Нью-Йорку було 3550 комерційних пралень.
3. Найбільша у світі комерційна пральня просто неба
Але не кожна комерційна пральня покладається на автоматичні машини. З 1890 року в місті Мумбаї в Індії розташована найбільша у світі комерційна пральня під відкритим небом Добі-Гхат. Понад 7000 людей щодня перуть і сушать на повітрі понад 100 000 одягу в Добі-Гхат. З річним оборотом у 13,6 мільйонів доларів США Dhobi Ghat навіть потрапив до Книги рекордів Гіннеса за те, що «більшість людей переть одяг вручну в одному місці».
4. Комерційне використання білизни по всьому світу
Згідно з опитуванням Neilsen, люди в Африці та на Близькому Сході частіше використовують для прання комерційну пральну машину, ніж в решті світу (28 відсотків проти 6 відсотків у всьому світі). З 8 відсотками Північна Америка є другим за популярністю ринком для пралень самообслуговування або пралень, за нею йдуть Азіатсько-Тихоокеанський регіон (5 відсотків), Латинська Америка (4 відсотки) та Європа (3 відсотки). Але слід зазначити, що оскільки наявні доходи продовжують зростати на ринках, що розвиваються, все більше домогосподарств віддають пральню на аутсорсинг.
5. Зростаючий ринок промислових пралень
Незважаючи на те, що домогосподарства прагнуть виключити прання зі списку домашніх справ, ринок комерційних прань має інший тип основної клієнтури – промислові споживачі. До цього сектору входять лікарні та клініки, готелі та мотелі, ресторани, курорти та салони, а також центри догляду. Ефективне повсякденне функціонування цих галузей залежить від комерційних пральних і сушильних машин, які можуть виробляти завантаження великої ємності. А враховуючи важливість гігієни в лікарнях, спа-салонах і ресторанах, промислові пральні все частіше використовують у процесі прання засоби для боротьби з мікробами, такі як іонне срібло.
6. Звідки походить термін «пральня».
До появи терміну «пральня» комерційні пральні в Сполучених Штатах були відомі як «пральні» або «Wash-a-teria». Laundromat (швидше за все, походить від laundry + automat) насправді була фірмовою назвою типу пральної машини, що продавалася в США в 1940-х роках. Назва стала настільки популярною, що затрималася навіть після того, як бренд закрив виробництво, і натомість стала представляти монетні пральні самообслуговування. У Сполученому Королівстві та Європі кращим терміном для пралень із самообслуговуванням є «пральня».
7. Заборона публічного сушіння одягу
Цікаво, що американці мають репутацію противників білизняної мотузки. У більшості штатів громадські асоціації та орендодавці запровадили правила, які забороняють мільйонам домовласників сушити білизну на подвір’ях. Чому? Адже, по-перше, одяг, який розвівається на вітрі, не виглядає естетично, а по-друге, це знижує привабливість і, отже, ціни на нерухомість у цьому районі. Повстанці, які не дотримуються цих правил, ризикують позбутися суду в Сполучених Штатах. Таким чином, для багатьох сімей середнього класу пральні виявилися дорогою альтернативою приватному володінню пральними та сушильними машинами, що вимагає більших сум наявного доходу. А оскільки в пральні можна випрати всю білизну всієї родини одночасно за допомогою кількох машин, клієнти також отримують значні переваги у використанні часу.
8. Перехід за монету: пральні машини
Десятиліттями працюючи за бізнес-моделлю лише з готівкою, постачальники комерційних пральних машин тепер зрозуміли, що запровадження безготівкових платежів може спростити пральню для споживачів, підвищити продуктивність магазину та допомогти їм заробити більше грошей. За останні кілька років постачальники пральних машин, що працюють із картками, спостерігали величезний сплеск попиту, оскільки оператори пралень намагалися витрачати менше часу на перенесення монет і перерахунок готівки. Оскільки зчитувач карток пральної машини можна встановити на окремих машинах, на рядах пральних і сушильних машин або на центральній платіжній станції, оператори можуть почати пропонувати гнучкі послуги прання (за допомогою кредитної картки) у зручний для них час.
Нещодавні зміни у сприйнятті громадськістю готівки означають, що у вас є можливість оплатити майже будь-що через застосунок. Пральні, які не пропонують пральні машини, що працюють за карткою, ризикують відштовхнути клієнтів і довести себе до банкрутства.
9. Типи пралень: з персоналом або самообслуговування
Власники бізнесу повинні вирішити, чи найкраще найняти обслуговуючого персоналу, щоб допомагати клієнтам, чи дозволити клієнтам заходити, використовувати обладнання та виходити без жодного контакту з кимось, хто представляє магазин. Окрім догляду за клієнтами та підтримки чистоти в магазині, обслуговуючий персонал захищає пральню від загрози вандалізму, просто перебуваючи там. Але наймання обслуговуючого персоналу пов’язане з певними витратами: наймання, навчання, заробітна плата, ведення бухгалтерського обліку, нагляд тощо. Ось чому багато операторів цілодобових пралень вирішують або піти на часткову роботу, де обслуговуючий присутній у приміщенні протягом обмеженої кількості годин щодня (наприклад, коли в магазині спостерігається максимальна кількість людей старшого віку, яким може знадобитися допомога) або залишити магазин повністю без нагляду.
Слід зазначити, що без нагляду бізнес-модель найкраще працює на пральних машинах, що працюють за карткою, де власники пралень можуть стежити за всіма транзакціями та контролювати стан машини віддалено.
10. Пральня самообслуговування та навчання клієнтів
Як і у випадку з будь-якою індустрією самообслуговування, успіх бізнесу безпосередньо залежить від проактивного навчання клієнтів. Таким чином, хоча постачальники пральних машин повинні інформувати операторів пралень про переваги впровадження нових технологій, таких як зчитувач карток пральні, оператори повинні передавати знання клієнтам для успішного впровадження цих технологій. Наприклад, можна розмістити листівку з детальним описом різних варіантів оплати, доступних у пральній машині з сушінням (за допомогою картки), або з поясненням принципу роботи пральної машини.
Відомо, що для максимального утримання оператори надсилають клієнтам інформаційні бюлетені та електронні листи або проводять дні інформування про техніку комерційних пральних машин і протоколи безпеки. Впровадження прозорості в бізнес і сприяння доступності має велике значення для клієнтів комерційних пралень – особливо якщо пральня пропонує послуги доставки та висадки, а клієнти не бачать фактичних операцій прання особисто.
11. Необхідність аутсорсингу пральні
Останнім часом послуги пральні на вимогу стрімко зростають. Клієнти розділяють білизну на мішки, які потім забирають камердинери пральні. Прибирання відбувається в централізованій промисловій пральні, а доставка готової білизни додому здійснюється на наступний день.
Навіть маючи зручність цілодобових пралень і легку доступність пральної та сушильної машини з картковим керуванням, прання білизни є нудним і трудомістким. Якщо у вас велика сім’я і мало допомоги, весь процес може тривати буквально годинами щотижня. І цей дорогоцінний час можна було б витратити, роблячи щось веселе з друзями чи родиною. Не дивно, що під час опитування 2000 американців, які живуть з партнером, прання виявилося другою найбільш ненависною роботою всіх часів (першою була миття посуду). Чому б інакше ви знаходили б нескінченні інтернет-сторінки, присвячені анекдотам про прання, а також провайдерів послуг прання на замовлення?
12. Пральний порошок і хімікати: вибір правильної суміші
Ефективність і результативність повсякденних операцій у комерційній пральні на вимогу може сильно відрізнятися залежно від різних типів миючих засобів і основних хімічних речовин, що використовуються. Ось чому успішні комерційні пральні машини на вимогу приділяють особливу увагу таким речам, як пом’якшувачі, відбілювачі, лужні добавки та нейтралізуючі кислоти. Послуги комерційних пральних і сушильних машин обирають свої хімікати відповідно до вмісту волокна, кольору тканини, типу забруднення, обладнання для прання, умов води тощо. Правильна хімія при правильній температурі прання покращує весь процес прання та збільшує довговічність прання. білизна та одяг.
У пральнях самообслуговування також нерідко можна знайти автомати з безготівковою торгівлею, укомплектовані рекомендованими речами для прання, як-от міні-пляшечки з пральними засобами, пом’якшувачі тканин або сушарки.
13.Тенденція «концептуальної пральні» набирає обертів
Послуги пральні на вимогу можуть набути популярності, але сусідня пральня ще не кинула рушник. Щоб залучити представників мілленіалів і молодих спеціалістів – найбільшу цільову групу для послуг із прийому та видачі білизни – пральні самообслуговування почали додавати інші послуги, такі як хімчистка, пошиття та перешивання одягу, ремонт взуття та солярії. , який можна використовувати під час прання машин.
Багато операторів також орендують безготівкові автомати для продажу закусок і напоїв клієнтам, які очікують. Але далекоглядні оператори мийних машин, що працюють за картками, тепер подвоюють свої магазини, перетворюючи їх на кафе та крафтові пивоварні. Ця тенденція особливо помітна в таких містах, як Нью-Йорк, де автомати для гри в пінбол радісно дзвонять поруч із пральними машинами, що працюють на картках. В Іллінойсі пральні організовують вечори з піцою, тоді як у Монтані в пральні-бістро подають актуальні коктейлі, як-от «помаранчевий, білий і синій Tide Pod shot»
14.Зміна клімату та стійке комерційне прання
Що стосується використання води та енергії, традиційні комерційні пральні машини відомі своєю марнотратністю. Але коли зміни клімату стають реальністю, акцент на обмеженні енергії та води, а також на впровадження екологічно чистих процесів прання набирає обертів. Потреба в пошуку екологічних методів ведення бізнесу стала ще гострішою, оскільки як федеральний уряд, так і уважні клієнти стали пильними щодо того, як бізнес ставиться до навколишнього середовища. Це призвело до розробки майже безводних систем прання. Ці машини дозволяють комерційним пральням використовувати менше миючих засобів і економити воду до 80 відсотків і зменшувати споживання електроенергії до 50 відсотків при кожному завантаженні. Щоб ще більше скоротити споживання енергії, пральні можуть оснастити сушарки датчиками вологості, які замість того, щоб працювати протягом усього циклу, зупиняють машину, щойно одяг стає сухим. Водночас надмірне використання хімікатів можна зменшити за допомогою розумних дозаторів, які автоматично визначають хімічну суміш залежно від типу тканини та ваги завантаження.
Зайве говорити, що впровадження цих практик не тільки дозволить постачальникам послуг комерційних пральних і сушильних машин зменшити свій вплив на навколишнє середовище, але вони також зможуть отримати переваги значної економії коштів у своїй повсякденній діяльності в довгостроковій перспективі.
15. Інтелектуальні комерційні системи пралень
Хоча використання технологічно передового обладнання є одним із способів зменшити витрати та зробити пральний бізнес більш стійким, неперевершеної ефективності можна досягти за допомогою веб-інструментів керування та пристроїв для зчитування карток пральних машин. Коли комерційна пральня вирішує встановити на машини зчитувач карток для прання, переваги виходять за рамки пропозиції кількох методів оплати клієнтам. Пристрій для зчитування карток пральні від провідної в галузі компанії, як-от Nayax, є повною платформою для керування пральними машинами, що працюють без нагляду.
Це означає, що оператори можуть дистанційно в режимі реального часу стежити за продажами та іншими показниками прально-сушильної машини з картковим керуванням. Прочісуючи дані, вони можуть визначити поведінку споживачів, наприклад, у який час доби або в які дні тижня пральня отримує максимальний обсяг роботи. Постачальники комерційних послуг пралень можуть використовувати цю інформацію, щоб створити щасливі години в непіковий час або пропонувати інші знижки, щоб активізувати бізнес у традиційно спокійні періоди. Оскільки атрибутами машини також можна керувати дистанційно, оператори можуть запускати або зупиняти машину, щоб усунути помилки, не відвідуючи пральню особисто. Крім того, інтелектуальні сповіщення сповіщають операторів у режимі реального часу за допомогою текстових повідомлень або електронної пошти, якщо машину від’єднають від мережі або якщо щось не працює належним чином, запобігаючи втраті прибутку. Пральні також можуть значно заощадити на витратах на технічне обслуговування, відстежуючи, яка пральна машина з картковим керуванням використовується найчастіше, і чергуючи інвентар комерційних пральних і сушильних машин, щоб забезпечити рівномірний знос деталей машин і максимально підвищити ефективність.
16. Вплив COVID-19 на послуги комерційних пралень
Коли вибухнула пандемія, однією з ключових рекомендацій, наданих Центрами з контролю та профілактики захворювань щодо запобігання поширенню COVID-19, було ретельне прання білизни. Підвищена увага до чистоти стала нормою, що могло бути гарною новиною для комерційних постачальників послуг пралень. Але мільйони клієнтів також прирівнювали похід до пральні до потенційного контакту з кимось, хто є носієм коронавірусу. Якщо бізнес-цифри були показником, люди вирішили уникати останньої можливості та не так часто відвідували пральні. COVID-19 також започаткував тренд «роботи з дому», що також сприяло зниженню попиту на послуги пральні. Навіть після того, як у всьому світі було скасовано початкові загальні накази про перебування вдома, компанії відчули зміну парадигми й часто все ще дозволяли працівникам працювати з дому, повністю віддалено або гібридно, де це можливо. Таким чином, щоденна потреба в свіжій білизні була зменшена, що призвело до обмеження послуг комерційних пралень.
Коли вибухнула пандемія, однією з ключових рекомендацій, наданих Центрами з контролю та профілактики захворювань щодо запобігання поширенню COVID-19, було ретельне прання білизни. Підвищена увага до чистоти стала нормою, що могло бути гарною новиною для комерційних постачальників послуг пралень. Але мільйони клієнтів також прирівнювали похід до пральні до потенційного контакту з кимось, хто є носієм коронавірусу. Якщо бізнес-цифри були показником, люди вирішили уникати останньої можливості та не так часто відвідували пральні. COVID-19 також започаткував тренд «роботи з дому», що також сприяло зниженню попиту на послуги пральні. Навіть після того, як у всьому світі було скасовано початкові загальні накази про перебування вдома, компанії відчули зміну парадигми й часто все ще дозволяли працівникам працювати з дому, повністю віддалено або гібридно, де це можливо. Таким чином, щоденна потреба в свіжій білизні була зменшена, що призвело до обмеження послуг комерційних пралень.
17. Майбутнє комерційних пралень
У той час як індустрія відновилася після основних днів пандемії зі скасуванням обмежень на подорожі та поверненням студентів до університетських містечок, постачальники послуг пралень протягом усього досвіду також знайшли нові способи полегшити занепокоєння людей щодо відвідування громадської пральні. Подібно до того, як ресторани запровадили доставку їжі або забирання з вулиці, пральні також експериментували з моделлю обслуговування частково або повністю на вимогу. Рухаючись вперед, у міру зростання потреби в підході до прання білизни на вимогу мобільні додатки та пральні машини, що працюють за допомогою карток, стали більш нормою – разом із спробами спростити та створити прозорість роботи для клієнтів. Щоб змусити клієнтів повертатися до пральні за допомогою картки, оператори завжди шукають нові способи, щоб зробити це вартим їхнього часу та гаманця. Вони пропонують знижки, програми лояльності та передоплачені картки, а також дозволяють споживачам оплачувати прання за допомогою віртуальної картки лояльності в мобільному додатку або картки, завантаженої у застосунок.
Крім того, галузь багатоквартирного житла також шукає постачальників оновлених пральних машин для своїх приміщень, оскільки технічно підковані міленіали закінчують навчання й отримують квартири.
Підсумок
Підводячи підсумок, можна сказати, що промисловість комерційних пралень пройшла довгий шлях від свого скромного початку в Римській імперії. Із зростанням культурної прийнятності передачі домашніх справ аутсорсингу та збільшенням кількості жінок, які приєднуються до робочої сили, попит на послуги комерційного прання лише зростає. Комерційне прання набуває ще більшого значення з точки зору сталого майбутнього, оскільки великі промислові пральні машини використовують менше половини води, необхідної домашнім пральним машинам, на фунт білизни. У майбутньому також оператори комерційних пралень зможуть отримати вигоду від технологічних досягнень, досягнутих у майже безводних системах великомасштабних пралень. Тим часом традиційні пральні також переосмислюють себе та знаходять нові способи утримувати клієнтів, оскільки сучасні постачальники послуг пралень на вимогу знаходять опору в галузі. Пропонуючи вигідні додаткові послуги, щоб розважати споживачів за допомогою захоплюючих варіантів їжі та напоїв, пральні швидко відновлюють своє значення та стають чимось більшим, ніж буденною частиною життя людей. Сьогодні безготівковий платіж є більш важливим, ніж будь-коли, тому пральні з пристроєм для зчитування карток пральні та кредитом на пральню нормалізуються, а також мобільні додатки для планування забору та видачі білизни та здійснення платежів.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!