5 порад щодо персоналізації вашої пропозиції без нагляду

Ми схильні думати, що персоналізовані покупки відбуваються в магазинах, коли продавці дають клієнтам ексклюзивні пропозиції. Однак світ персоналізації швидко розвивається та змінюється. Завдяки новим способам збору даних тепер ви можете запропонувати персоналізований досвід покупок у будь-якому бізнесі, навіть у світі роздрібної торгівлі без нагляду. Подивіться нижче, як ви можете створити кращий досвід для свого торгового автомата, пральні, автомийки чи інших без нагляду клієнтів.

1. Хто ваші клієнти?

Першим кроком до персоналізації вашої пропозиції є знайомство зі своїми клієнтами. Які продукти вони купують? Чи роблять вони більше покупок у певні дні чи години? На всі ці та інші запитання можна легко отримати відповідь, якщо ви використовуєте дані телеметрії, які синхронізуються з програмним забезпеченням для керування.

Рішення Nayax використовують технологію телеметрії, яка збирає дані в режимі реального часу та синхронізує їх із Nayax Core, раніше відомим як NayaxVend, нашим пакетом керування. За допомогою Nayax Core ви можете легко створювати звіти, які допоможуть вам краще зрозуміти свою роботу. Ви можете створювати звіти за день, машину, місце або продукт, що дає вам цінні дані, які допоможуть вам зрозуміти, що шукають ваші клієнти.

2. Дані є королем

Після того, як ви познайомилися зі своїми клієнтами та їхніми звичками витрачати гроші, вам потрібно зрозуміти, як використати ці знання собі на користь. Якщо ви виявили, що дієтична кола продається краще, ніж звичайна, ви можете замовити більше дієтичної коли наступного разу, коли поповните запаси. Ці швидкі виграші можуть значно підвищити ваші продажі, оскільки клієнти матимуть більше доступу до улюблених продуктів.

Використовуючи Nayax Core, ви також можете створювати різні кампанії та знижки для своїх клієнтів, які вони бачитимуть у додатку Monyx Wallet. Monyx Wallet — це цифровий гаманець, який дозволяє клієнтам безперешкодно оплачувати продукти та послуги на машинах на базі Nayax. Як оператор ви можете контролювати будь-які акції, які ви пропонуєте своїм клієнтам у Monyx Wallet через Nayax Core. Використання однакового програмного забезпечення для всіх ваших операцій полегшує ваше життя, оскільки вам потрібно лише навчитися користуватися одним інструментом. Це також гарантує, що всі дані синхронізовані, актуальні та точні.

3. Залучайте своїх клієнтів

Пропонування знижок, рекламних акцій і бонусів допомагає зацікавити ваших клієнтів і заохочує їх повернутися. Постійні та постійні клієнти можуть допомогти вам збільшити продажі до 30%. Використовуючи дані, зібрані вами за допомогою Nayax Core, ви можете легко налаштовувати, контролювати та оптимізувати: кампанії з перфокартами, бонуси поповнення, акції «щаслива година» та інші знижки, які ваші клієнти побачать у Monyx Wallet. Ось як вони працюють, щоб допомогти вам залучити клієнтів і повернутися за новими.

Цифрові перфокарти

Monyx Wallet пропонує цифрові перфокарти, які дозволяють встановлювати спеціальні пропозиції на улюблені продукти ваших клієнтів. Наприклад, коли клієнт купує 10 продуктів, він може отримати один безкоштовно, наприклад. Ви можете налаштувати, щоб ці кампанії діяли протягом певних періодів часу, на певних машинах або для певних продуктів.

«А що, якщо мій бізнес пропонує послуги, а не продукти?» Ви можете запитати. Не хвилюйтеся, ви все ще можете пропонувати чудові кампанії з використанням перфокарт. Наприклад, якщо у вас є пральня, ви можете запропонувати 1 безкоштовну сушку з 10 праннями! Або якщо у вас є автомийка, як щодо того, щоб запропонувати безкоштовну воскову депіляцію з 10 мийками?

Бонуси поповнення

Бонуси поповнення – чудовий спосіб змусити клієнтів повернутися. Клієнти можуть легко поповнити свої картки в Monyx Wallet, виділяючи певну суму грошей для використання в цих середовищах. Пропонуючи їм заохочення для поповнення, як-от 10% бонус, коли вони додають 20 доларів на свою картку чи додаток, не лише заохочує більше клієнтів використовувати цю функцію, але й змушує їх купувати частіше. Давши їм щось маленьке, ви можете захопити їх і забезпечити їхню вірність. Це особливо корисно в середовищах замкнутого циклу, оскільки ваша клієнтська база стабільна.

Акції щасливої ​​години

На основі звітів, створених за допомогою Nayax Core, ви можете легко зрозуміти, коли в середньому робиться найбільше чи найменше покупок. Це може допомогти вам спланувати рекламні акції «щаслива година», заохочуючи клієнтів робити покупки у неробочий час, щоб збільшити ваші продажі.

Гейміфікація

Гейміфікація — чудовий бонус, який залучає людей. Monyx Wallet пропонує гру на пам’ять і гру «Shake to Win», яка змушує клієнтів трясти свої телефони після кожної виконаної транзакції, щоб отримати шанс виграти кешбек.

Якщо вам потрібна додаткова інформація про те, як налаштувати ці кампанії в Nayax Core, ви можете переглянути наш останній майстер-клас веб-семінар Monyx.

4. Мультиціноутворення

Персоналізація — це більше, ніж просто дізнатися, що люблять купувати ваші клієнти, або заохотити їх. Це також означає надання їм варіантів і можливості вибору. З функцією кількох цін ви можете робити саме це на своєму пристрої VPOS Touch або Onyx. Ви можете відобразити на екрані до 6 варіантів ціноутворення, які надають вашим клієнтам можливість вибору та можуть значно підвищити вашу середню вартість транзакції (ATV).

Припустімо, ви займаєтеся продажем масажних крісел. Ви можете запропонувати 1-хвилинний масаж за 0,50 $, а 5-хвилинний — за 2,00 $. Оскільки ціна за хвилину знизилася у варіанті 5-хвилинного масажу, а 2,00 долара – це така невелика сума, більшість людей, швидше за все, оберуть 5-хвилинний масаж. Ця функція дуже корисна для всіх імпульсних машин, таких як: дитячі атракціони, пральні машини, аркадні ігри, автомийки та автомати з призами. Надання клієнтам можливості вибору дає їм відчуття, що вони отримують більш персоналізовану пропозицію, і спонукає їх витрачати більше, допомагаючи вам збільшити продажі. Подивіться, як наша функція ціноутворення допомогла бізнесу Pelican Amusement збільшити дохід до 350%.

5. Чудовий клієнтський досвід

Нарешті, важливо забезпечити відмінний досвід клієнтів, якщо ви хочете, щоб клієнти поверталися. Ми всі знаємо, що лише один поганий відгук може завдати серйозної шкоди бізнесу, а коли клієнти мають поганий досвід, вони з меншою ймовірністю повернуться.

Отже, як переконатися, що ваші клієнти отримають задоволення від покупки у вашому бізнесі? Ви хочете, щоб це було бездоганно, легко, персоналізовано, і ви хочете, щоб вони відчували, що вас слухають.

Завдяки безготівковим платіжним рішенням Nayax клієнти можуть вибирати з понад 80 різних методів оплати. Це дозволяє їм платити за допомогою бажаного способу оплати, покращуючи їхній досвід. Nayax також забезпечує цілодобове обслуговування клієнтів у разі виникнення будь-яких технічних чи інших проблем, згадані вище інструменти лояльності та залучення, а також можливість миттєвого повернення коштів через Monyx Wallet. Усі ці функції поєднуються, щоб забезпечити унікальний і позитивний досвід для всіх клієнтів, заохочуючи їх повернутися.

Почніть персоналізацію

Вважаєте, що готові запропонувати більше персоналізації своїм клієнтам? Зв’яжіться з нами сьогодні.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!