Готельні тенденції для найперспективніших мандрівників сучасності: міленіали
Зараз люди вирушають у дорогу та подорожують більше, ніж в останні роки, але на подорожі все одно впливає економічна невизначеність. Згідно з індексом цінності для подорожуючих Expedia Group, низька ціна є головною проблемою під час бронювання подорожі. Особливо це стосується найбільшого та найшвидше зростаючого ринку – міленіалів. Мілленіали, які народилися між 1981 і 1996 роками, подорожують частіше, ніж будь-яка інша вікова група, і їхні звички витрачати гроші змінюють галузь. Ось їхні п’ять найкращих туристичних трендів.
Жага до досвіду
Окрім вартості, є й інші відмінні характеристики, які відрізняють міленіалів від інших мандрівників. Вони, як правило, надають пріоритет враженням, а не розміщенню, і їх надзвичайно цікавить місцева та автентична їжа, мистецтво, культура та розваги. Вони постійно в русі, тому їм не потрібні вишукані страви в готелі – вони хочуть взяти бутерброд, можливо, зарядний пристрій, який вони забули запакувати, трохи сонцезахисного крему – і піти досліджувати.
Багато готелів змінюють свої програми харчування та напоїв, щоб задовольнити цих зайнятих гостей. За даними Automatic Merchandiser, кількість мікроринків у готелях і мотелях у США зросла на 70% з 2021 по 2022 рік, оскільки готелі відходять від ресторанів із повним набором послуг і зосереджуються на здорових, легких для захоплення варіантах у таких торгових точках, як лобі магазинів.
Бюджетний
Занепокоєні зростаючою вартістю життя, інфляцією та студентськими боргами, мілленіали витрачали в середньому на третину менше на одну поїздку протягом останніх трьох років, на відміну від бебі-буму, якому зараз 57-75 років. Це впливає на тип розміщення, якому віддають перевагу мілленіали, а саме квартири, хостели та бюджетні/економ-готелі.
Сімейний
Але не лише економіка спонукає їх до недорогого житла. Оскільки багато міленіалів зараз є батьками, які перебувають у розквіті своїх відпусток з дітьми, друзями та великою сім’єю, їм потрібне сімейне середовище з додатковими послугами, ігровими кімнатами, ігровими майданчиками, дитячими атракціонами, ліжечками, дитячими стільчиками тощо. Їм також потрібні сімейні зручності, як-от пральні машини, кіоски для швидкого та легкого перекусу та рішення для розваг – усе те, що звикли надавати бюджетні готелі.
Кочовий
Зростаюче явище «цифрових кочівників» є ще однією яскраво вираженою тенденцією тисячоліття. Оскільки такі компанії, як Spotify, впроваджують політику «працювати з будь-якої точки світу», межа між відпусткою та життям може стиратися. Мілленіали іноді подорожують і працюють віддалено. Для таких поїздок вони шукають фінансово стійку установу з дешевшим розміщенням у готелі, де також можуть бути необхідні повсякденні зручності, пральня тощо.
Тихі мандрівники
Крім того, представники мілленіалів і покоління Z – ті, хто народився між 1996 і 2010 роками – надзвичайно підковані в техніці та майже не хочуть спілкуватися з персоналом готелю. Їх прозвали «тихими мандрівниками» — споживачами, які спочатку звертаються до своїх мобільних пристроїв, щоб знайти рішення проблем. Вони віддають перевагу цифровим каналам – онлайн, мобільним і текстовим – замість традиційного особистого обслуговування клієнтів. Дослідження 2017 року показало, що готелі, які використовують технології та програми для проживання своїх гостей, отримали вищу задоволеність відвідувачів, а інше опитування показало, що 73% респондентів частіше зупинялися в готелі, який пропонує технологію самообслуговування, щоб мінімізувати контакти з персоналом і інші гості.
Охоплення тенденцій
Щоб процвітати, власники готелів повинні пристосовуватися до зростаючих потреб тисячолітніх мандрівників. Пропонувати недорогі та бюджетні варіанти недостатньо – спосіб надання зручностей має відповідати очікуванням міленіалів. Постійна нестача персоналу в усьому світі в поєднанні з перевагою клієнтів безконтактних послуг робить цифрові та автоматизовані послуги очевидним шляхом. Це може здатися складним і дорогим завданням, особливо для невеликих або незалежних готелів, але це не обов’язково.
У Nayax наша місія — надавати власникам готелів передові рішення для автоматизації та монетизації додаткових послуг, гарантуючи, що гості отримають простий і безконтактний досвід, якого вони очікують. Nova Market компанії Nayax дозволяє власникам готелів розширити свою пропозицію їжі та напоїв до кіоску самообслуговування, що працює цілодобово і без вихідних, легко настроюється, за яким можна контролювати та обслуговувати з будь-якого мобільного телефону. Це готове рішення має багатомовний інтерфейс і приймає місцеві та міжнародні кредитні картки. Його можна налаштувати для платежів із замкнутим циклом (наприклад, за допомогою карток доступу до номерів) та інтегрувати з іншими програмними платформами, такими як PMS та ERP для готелів, таким чином стягуючи плату з клієнтів лише тоді, коли вони виписуються з готелю. Кіоск поставляється разом із Monyx Wallet, додатком для покращеного залучення споживачів і лояльності, який також підтримує знижки, перфокарти, щасливі години тощо. Також за допомогою Nayax готелі можуть увімкнути цифрові та автоматизовані платежі за додаткові зручності, такі як паркування, зарядка електромобілів, пральні, масажні крісла та розваги, такі як дартс, дитячі атракціони, аркади тощо.
Оцифровка та автоматизація є ключем до задоволення потреб тисячолітніх мандрівників. Це дозволяє готелям пропонувати широкий спектр цілодобових безконтактних зручностей і надає гостям бездоганний і незалежний досвід, якого вони очікували. Існують також значні грошові переваги: автоматизація скорочує трудомісткі ручні завдання та дозволяє готелям підтримувати капсульний персонал у період нестачі робочої сили. Крім того, монетизація послуг з доданою вартістю є просто кращою для прибутку.
Щоб дізнатися більше про те, як Nayax може перетворити ваш готель на сучасний автоматизований досвід, який сподобається тисячолітнім гостям, зв’яжіться з нами тут.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!