Майбутнє лояльності клієнтів – цифрові перфокарти

Майбутнє лояльності – програми цифрових перфокарт

Утримання постійних клієнтів і майбутнє цифрових програм винагороди лояльності показали, що вони збільшують продажі та залучають споживачів до брендів і компаній, щоб стимулювати повторний бізнес. У США зацікавленість споживачів набагато вища серед тих, хто бере участь у програмах лояльності, і багато хто вибере магазин, який відвідує, на основі програм лояльності та винагород. Для багатьох роздрібних магазинів програми винагороди за лояльність є основним напрямком стратегії утримання клієнтів. Хоча це може здатися порівнянням яблук з апельсинами, програми лояльності також можна успішно застосовувати до підприємств, які працюють без нагляду.

Перехід на цифрові технології: програми лояльності та цифрові перфокарти

Сьогодні здається, що кожна компанія має якусь програму лояльності, однак її форма більше не є пластиковими картками лояльності. Перфокарти та пластикові картки лояльності займають місце в гаманцях людей, і споживачі часто не беруть участі в програмах винагород, тому що вони забувають взяти картку лояльності або винагороди не відповідають їхнім потребам. Однак те, що більшість людей носить із собою повсюди, — це смартфони, і, заохочуючи їх знижками та безкоштовними продуктами, споживачі завантажують цифрову програму лояльності, яка може спілкуватися з цими споживачами на дуже особистому рівні.

Персоналізація – запорука успіху

Існує багато цифрових програм лояльності, але успішні з них є цільовими та розуміють, що релевантність має значення. Клієнти цінують рекламні акції, які пропонують продукти чи послуги, якими вони вже користуються або які відповідають їх стилю життя та купівельним уподобанням. Більше персоналізованих пропозицій і спеціальних пропозицій дійсно мотивують споживачів взаємодіяти з брендами, однак вони можуть бути великим проектом для власників малого бізнесу та вимагати часу на керування.

Вагання: витрати на створення цифрової програми винагороди

Традиційні програми лояльності дорогі в управлінні, а персоналізована програма лояльності та винагород вимагає ще більше інвестицій. Незважаючи на значні переваги, схеми лояльності для малого та середнього бізнесу вимагають великих капіталовкладень, а вартість розробки програми може вивести цифрову програму лояльності з ладу для багатьох менших компаній. Крім того, цифрові програми лояльності потрібно рекламувати, щоб отримати будь-які переваги, і багато компаній не мають спеціальних ресурсів для просування програм перфокарт лояльності та їхніх переваг.

Nayax, лояльність і залучення споживачів

Nayax вважає, що лояльність і залучення споживачів є аспектами машин без нагляду, якими часто нехтують багато операторів. Завдяки кампаніям із залучення споживачів, таким як додатки для перфокарт, оператори можуть застосовувати звичайні стратегії роздрібної торгівлі на ринку без нагляду, наприклад, торгові автомати чи офісні кавомашини, дитячі атракціони та пральні серед інших вертикалей.

Менші підприємства можуть використовувати власний мобільний додаток лояльності Nayax Monyx Wallet і брендувати його, щоб виглядати як власний додаток перфокарт для постійних покупців із настроюваними кольорами, логотипами та повідомленнями. Це позбавляє операторів від необхідності розробляти власний мобільний додаток лояльності. Крім того, Nayax може налаштувати фірмові електронні квитанції та веб-сайти поповнення, що підвищить впізнаваність бренду та надасть операторам перевагу програми винагород за лояльність.

Крім того, з Nayax вам не потрібне окреме програмне забезпечення для керування програмою лояльності. Цифрові програми лояльності зі знижками та винагородами налаштовуються в Nayax Management Suite, а керування картками можна здійснювати з тієї самої системи, яку оператори використовують для керування своїми машинами без нагляду. Зчитувачі безготівкових карт Nayax також мають можливості телеметрії, які можна використовувати для перегляду даних про продажі та доступу до вибору популярних продуктів, які можна використовувати для створення більш персоналізованих рекламних акцій.

З Nayax ви можете скористатися всіма маркетинговими інструментами, як-от додатками для цифрових перфокарт, щоб підтримувати лояльність клієнтів за низьку ціну. Ним легко керувати, його можна налаштувати та є додатковою перевагою повного безготівкового рішення Nayax.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!