• Головна
  • Ресурси
  • Навіщо вашому малому готелю потрібен ринок самообслуговування

Навіщо вашому малому готелю потрібен ринок самообслуговування

Власники невеликих готелів стикаються з жорсткою конкуренцією. Серед сотень і навіть тисяч готелів для мандрівників важко виділитися. Якщо ви хочете залишатися на випередженні та запропонувати гостям найкращий досвід, вам потрібно постійно оновлювати свої зручності та пропозиції, а також переконатися, що у вас є унікальна точка продажу, яку можна запропонувати своїм клієнтам. Мікроринки — це щось нове, що пропонує виняткову цінність для ваших клієнтів, гарантуючи їм цілодобовий доступ до їжі та інших необхідних речей, навіть якщо вони приходять серед ночі. Мікроринки мають відносно низькі витрати на створення та дають змогу пропонувати більший асортимент продуктів своїм гостям у порівнянні з більш традиційними рішеннями, такими як міні-бари. Наступна стаття висвітлить переваги мікроринків у невеликих готелях чи хостелах.

1. Пропонуйте більше

Мандрівники завжди шукають те маленьке je ne sais quoi, яке відрізнятиме ваш готель від інших. Встановлення кіоску мікромаркету у фойє вашого готелю — це чудовий спосіб виділитися та надати вашим клієнтам зручну можливість придбати основні товари, закуски та напої, не виходячи з готелю.

2. Використовуйте легких мандрівників

Завдяки популярності спонтанних подорожей і бюджетних авіаліній багато мандрівників сьогодні подорожують легко, щоб не платити зайвих грошей за перевірку свого багажу. Це означає, що вони не можуть подорожувати з великою кількістю туалетних приналежностей, обсяг яких може перевищувати 100 мл. Ви можете скористатися цим, продаючи туалетні приналежності та інші товари, які туристи купили б деінде, наприклад дезодоранти, зубні пасти, сонцезахисні засоби, шампуні тощо.

3. Безпілотний сервіс 24/7

Маючи все, що потрібно вашим гостям, прямо у фойє вашого готелю, ви отримаєте чудовий і зручний досвід, особливо якщо вони прибувають до вашого готелю пізно ввечері, коли інші магазини закриті. Мікроринок також не потребує цілодобової присутності співробітника, який допомагає вам вирішувати проблеми, з якими ви можете зіткнутися через брак робочої сили в сфері послуг.

4. Збільште дохід

Пропозиція додаткових продуктів, таких як свіжа їжа, закуски, напої та туалетні приналежності, створить новий потік доходу для вашого готелю, особливо якщо це супроводжується зручною та простою у використанні платіжною системою.

5. Запропонуйте відкриту систему безготівкових платежів

Туристи, які приїжджають до вашого готелю з усього світу, шукають зручні способи оплати. Люди хочуть уникати обміну готівки за невигідними курсами, і часто вважають за краще просто використовувати свої кредитні картки, щоб їм не доводилося мати справу з обмінними курсами. Готельний кіоск самообслуговування, який приймає кредитні картки, дебетові картки, мобільні гаманці тощо, є ідеальним варіантом для задоволення цієї потреби та пропонує простий спосіб оплати за допомогою натискання.

6. Прийміть варіанти оплати за замкнутим циклом

Крім прийому відкритих безготівкових платежів, готельні кіоски самообслуговування, такі як Nova Market, можуть приймати варіанти оплати за закритим циклом, такі як передплачені картки або картки лояльності. Ви також можете підключитися до програмного забезпечення свого готелю, щоб стягувати кошти з гостей під час виписки, забезпечуючи їм додаткову зручність. Їхні покупки потім відображатимуться в їхньому остаточному рахунку, подібно до міні-бару в їхньому номері, і ви зможете зручно та легко стягувати з них усі їхні витрати в одному рахунку-фактурі.

7. Багатомовний інтерфейс

Кіоски самообслуговування, такі як Nova Market компанії Nayax, легко використовувати будь-кому, незалежно від того, звідки вони приїхали. Його інтуїтивно зрозумілий інтерфейс підтримує 15 мов, а пристрій забезпечує простий досвід покупок, так що будь-хто може ним користуватися, навіть якщо співробітник не на службі.

8. Рекламуйте продукти та багато іншого на екрані

Сенсорні кіоски у лобі готелю надають додаткову рекламну площу. Коли екран перебуває в режимі очікування, ви можете використовувати центральне розташування Nova Market, щоб рекламувати нові продукти, знижки, важливу інформацію про готелі, таку як час заїзду та виїзду, паролі Wi-Fi або навіть події, що відбуваються у вашому районі. Це допоможе вам тримати своїх клієнтів в курсі, надаючи їм додаткову цінність на зручному, привабливому дисплеї.

9. Взаємодіяйте з клієнтами та розвивайте прихильників бренду

Клієнти шукають унікальний і персоналізований досвід. Ви можете скористатися цими очікуваннями за допомогою програм лояльності, знижок, акцій тощо. Наприклад, ви можете заохочувати своїх клієнтів завантажити програму Nayax для оплати й лояльності Monyx Wallet, щоб вони мали доступ до акцій та інших знижок, які ви можете встановити для ринку самообслуговування вашого готелю. Такі кампанії, як перфокарти (наприклад, купіть 5, отримайте 1 безкоштовно), знижки за годину «щасливих годин» і бонуси за поповнення допоможуть додатково стимулювати ваших клієнтів купувати більше продуктів частіше.

10. Автоматичний друк кухонних бонів

Якщо у вашому готелі є кухня, ви можете з’єднати кіоск у холі готелю з кухнею, автоматично друкуючи кухонні бони, коли клієнт робить замовлення. Це допоможе оптимізувати й автоматизувати ваші операції, що зробить ваш готель ефективнішим.

11. Інтеграція з готельними програмними платформами

Глобальні рішення Nayax пропонують API, які дозволяють просто інтегруватись із наявним програмним забезпеченням, будь то PMS або ERP. Якщо у вашому готелі немає програмної платформи, ви можете керувати своїм мікроринковим інвентарем, продажами, продуктами, екранною рекламою тощо за допомогою хмарної системи управління Nayax.

Встановлення мікроринку у холі вашого готелю чи хостелу допоможе вашому невеликому готелю виділитися серед конкурентів. Nova Market від Nayax — це готове рішення, яке дає змогу швидко запустити свій ринок. Це рішення готельного кіоску є економічно ефективним, простим у налаштуванні та дозволяє запропонувати щось більше своїм клієнтам.

Щоб розпочати роботу з Nova Market, зв’яжіться з нами сьогодні.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!