Попрощайтеся з банкоматами, майбутнє за безготівкою

Спосіб переходу грошей із рук у руки швидко розвивався протягом останніх кількох десятиліть. Замість брудних монет і вицвілих банкнот тепер ви можете провести пальцем, занурити, торкнутися або просто помахати карткою, телефоном і навіть годинником біля платіжного терміналу. Споживачі вважають зручність і швидкість цих платіжних платформ настільки привабливими, що безготівкові транзакції в усьому світі зросли приблизно на 60% з 2016 року. Тож як роздрібні торговці можуть використовувати звички витрачати покупців і переваги оплати в безготівковому суспільстві?

Розвиток безготівкових розрахунків

Безготівкова оплата захоплює споживачів з 1950 року, коли бізнесмен Френк Макнамара представив першу картку Diners Club. Під час вечері в ресторані Нью-Йорка Макнамара зрозумів, що забув свій гаманець вдома. На щастя, у його дружини було достатньо готівки, щоб покрити рахунок, але Макнамара хотів бути впевненим, що він більше ніколи не буде збентежений. Це призвело до народження першої у світі багатоцільової платіжної картки.

Нещодавно пандемія COVID-19 стала каталізатором ще більшого переходу до безконтактних платежів і мобільних гаманців. Дані Федеральної резервної системи свідчать, що частка готівки в усіх платежах у США в 2020 році зменшилася на сім процентних пунктів. Але важливо зазначити, що хоча споживачі прив’язалися до безготівкових платіжних рішень через гігієнічні та санітарні обмеження, пропоновані зручність, безпека та швидкість цифровими платформами зробили ці рішення липкими.

Споживачі хочуть безготівкових платежів: як виглядатиме світ через 5 років?

Безготівковий світ може стати реальністю протягом наступних п’яти років. Навіть сьогодні нове опитування Pew Research Center показало, що 41% американців не використовують готівку, щоб купувати що-небудь протягом звичайного тижня. У 2018 році цей показник становив 29%, а в 2015 році – лише 24%. Що особливо вражає, так це те, що впровадження платформ безготівкових платежів зростає в усіх групах доходу, і 42% американців, незалежно від свого соціально-економічного статусу, не дуже хвилюються про те, чи є у них готівка при собі, оскільки існують інші способи платити за речі.

Тим часом у Європі безконтактний спосіб оплати вже став поширеним. Наприклад, лише 15 відсотків платежів здійснюються готівкою у Швеції, яка на шляху до того, щоб стати першою у світі країною безготівкового розрахунку. Подібні тенденції поширені у Великій Британії, де готівка становила 45 відсотків усіх платежів у 2015 році, але через п’ять років вона використовувалася лише в 17 відсотках транзакцій. Навіть невеликі країни, як-от Сомаліленд, мають процвітаючу екосистему мобільних платежів, тоді як кілька швидкозростаючих економік, зокрема Індія та Китай, прийняли QR-коди.

Можливо, саме тому аналіз PwC показує, що між 2020 і 2025 роками глобальні обсяги безготівкових платежів зростуть більш ніж на 80 відсотків. За даними PwC, обсяг безготівкових транзакцій зросте з приблизно 1 трильйона транзакцій до майже 1,9 трильйона протягом наступних трьох років. , а потім майже втричі до 2030 року.

Перевірте свій бізнес у майбутнє завдяки безготівковій оплаті

Для підприємств і роздрібних торговців має ще більше сенсу прийняти інтегровані платіжні рішення, оскільки безготівковий розрахунковий режим заохочує споживачів витрачати більше, ніж вони б в іншому випадку. У поведінковій економіці феномен, коли людям легше розлучатися з нематеріальними грошима, відомий як «безготівковий ефект». Цікаво, що було помічено, що безготівковий ефект виникає не лише при купівлі великих квитків, але навіть для платежів у розмірі всього 1 долар, а також для простих повсякденних дій, таких як прання. Тож не дивно, що в той час як середня вартість готівкової операції в Сполучених Штатах становить 22 долари, середня безготівкова операція становить 112 доларів.

Наявність зручних варіантів оплати також є одним із найважливіших факторів, які клієнти враховують під час здійснення покупки (41%), поступаючись лише обслуговуванню клієнтів (60%). І не забуваймо, що прийом платежів карткою робить навіть малі підприємства більш професійними, зміцнює довіру та робить потенційних клієнтів більш впевненими щодо своїх покупок.

Nayax і рішення для безготівкових платежів

Існує декілька типів безготівкових платежів, таких як свайп-карти, чіпові картки з підтримкою EMV, QR-коди, мобільні гаманці тощо. Сучасний платіжний пакет, такий як Nayax, дозволить вашому бізнесу приймати та обробляти всі форми безготівкових платежів у 40 валютах. Удостоєним нагород рішенням Nayax для безготівкових платежів «все в одному» довіряють понад 38 000 компаній у роздрібній торгівлі з обслуговуванням і без нагляду.

Рішення для роздрібної торгівлі з обслуговуванням: від елегантних, простих у використанні електронних касових апаратів до мобільних пристроїв у точках продажу (POS), які дозволяють завершити транзакцію будь-де, Nayax пропонує рішення для безготівкових платежів для компаній будь-якого розміру. Ведете багатофілійний бізнес? Наше універсальне роздрібне рішення інтегрується безпосередньо з вашим ERP. Здійснювати дзвінки додому чи встановлювати ларьок на ярмарку? Використовуйте портативний Nova 55, щоб виставляти рахунки та надсилати клієнтам фірмові квитанції за допомогою SMS або електронною поштою.

Рішення для роздрібної торгівлі без нагляду: Nayax пропонує кілька безготівкових платіжних пристроїв, що підключаються, і рішень для самообслуговування для торговельних автоматів, інтерактивних кіосків, мікроринків та інших роздрібних підприємств без нагляду. У той час як Onyx досить компактний, щоб розміститися на будь-якій невеликій машині, кольоровий сенсорний екран високої роздільної здатності VPOS Touch робить його ідеальним для проведення маркетингових кампаній.

Але незалежно від обраного вами рішення, платіжні шлюзи Nayax допоможуть вам досягти двозначного зростання вашого доходу, оскільки вони дають вам можливість пропонувати програми лояльності, які покращують взаємодію споживачів, значно знижують витрати на обробку готівки та забезпечують повну прозорість. у всі транзакції, а також статус інвентаризації.

Висновок

У світі, де готівка стає все більш безготівковою, компанії, які не приймають варіанти безготівкової та безконтактної оплати, ризикують відштовхнути клієнтів і втратити зростання. Окрім надання конкурентної переваги бізнесу, цифрові платіжні рішення можуть збільшити можливості отримання прибутку завдяки імпульсним витратам, стратегічним ціноутворенням і простим у управлінні програмам лояльності. Хочете запропонувати своїм клієнтам більш безпроблемний і корисний досвід покупки? Перегляньте наші інтегровані рішення для безготівкової оплати та зв’яжіться з нами, щоб дізнатися більше.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!