Пропонуйте настроювані варіанти ціноутворення, щоб продавати клієнтам додаткові ціни за допомогою режиму кількох цін
Одним із надійних способів підвищити прибутковість вашого бізнесу є збільшення середньої вартості транзакції. Якщо клієнти витрачатимуть більше кожного разу, коли вони роблять покупку на вашій машині, ваш бізнес зростатиме в геометричній прогресії. Але як це зробити? Кардрідери Nayax пропонують просте рішення: багатоціновий режим. Продовжуйте читати, щоб дізнатися більше.
Що таке режим кількох цін?
Режим кількох цін — це структура ціноутворення, яка дозволяє відображати до шести різних цін на екрані пристрою зчитування карток, щоб ви могли запропонувати своїм клієнтам кілька варіантів ціноутворення для різних продуктів або послуг.
Які переваги режиму кількох цін?
Покращте взаємодію з клієнтами
Диверсифікація вашої пропозиції за допомогою більшої кількості варіантів ціноутворення дає змогу вашим клієнтам вибрати продукт або послугу, які їм підходять. Незалежно від того, чи стягуєте ви різні суми залежно від часу, використання або типу послуги, ви можете використовувати режим кількох цін, щоб пропонувати спеціальні пропозиції.
Легко продавайте клієнтам більше
Якщо ви стратегічно обираєте варіанти з декількома цінами, ви можете легко продавати клієнтам більше, пропонуючи їм кращі пропозиції, чим більше вони витрачають. Наприклад, якщо вони хочуть використовувати вашу машину протягом 1 хвилини за 1 долар, запропонуйте їм 3 хвилини за 2,50 долара тощо. Клієнти, швидше за все, виберуть 3-хвилинний варіант, оскільки різниця в ціні невелика, але вони отримують від цього набагато більше.
Збільште ATV і дохід
Після впровадження режиму кількох цін ви швидко помітите зростання середньої вартості транзакції, і це матиме дуже позитивний вплив на ваш загальний дохід і прибуток.
Для яких машин найкраще підходить мульти-ціна?
Мультиціновий режим найбільш популярний для автомийок, кавоварок, квиткових автоматів, масажних крісел, фотокабінок, пральних машин, ігрових автоматів та інших автоматів. Режим із кількома цінами може допомогти вам отримати більший дохід за транзакцію.
Автомийка самообслуговування та пилососи/компресори
Встановлення кількох цін на послуги автомийки чи вентиляції/відведення дає змогу клієнтам вибирати між різними видами мийки чи різною тривалістю обслуговування.
Кавоварки
Дозвольте клієнтам вибирати між еспресо, американо, латте, капучіно чи будь-яким іншим, що ви хочете запропонувати – і все це за допомогою простого сенсорного екрана пристрою зчитування карток вашої кавової машини.
Квиткові автомати
Пропонуйте одну поїздку, кілька поїздок, тижневий або місячний абонемент і будь-який інший варіант, який вважаєте за потрібне, у вашому автоматі з продажу квитків.
Масажні крісла
Пропонуйте різну тривалість обслуговування за привабливими цінами у своїх масажних кріслах і змусьте людей залишатися довше та витрачати більше.
Фотозони
Використовуйте режим із кількома цінами, щоб пропонувати пакетні пропозиції для кількох фотографій у своїх фотокіосках.
Пральні
Легко збільшуйте ціни клієнтів, пропонуючи різні ціни на прання гарячою, теплою та холодною водою або на спільне прання та сушіння у вашій пральні самообслуговування.
Аркади
Дізнайтеся, як оператори ігрових автоматів https://www.nayax.com/blog/increase-revenue-with-nayax-multi-pricing/ збільшили свої продажі на 350% у певних місцях за допомогою кількох цін.
Режим із кількома цінами — це простий спосіб для операторів збільшити середню вартість транзакцій, забезпечуючи своїм клієнтам покращений досвід. Якщо ви шукаєте розширені платіжні рішення з опцією кількох цін для своїх автоматизованих машин, зв’яжіться з нами.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!