• Головна
  • Ресурси
  • Простий спосіб запропонувати гостям найкращий досвід у вашому маленькому готелі

Простий спосіб запропонувати гостям найкращий досвід у вашому маленькому готелі

Як власник готелю ви знаєте, наскільки важливо пропонувати гостям винятковий досвід. Це може вплинути на те, чи повертатимуться люди до вашого готелю чи ні, чи будуть вони рекомендувати його іншим усно чи через відгуки на туристичних веб-сайтах. Однак ви відчуваєте, що як би ви не намагалися запропонувати дивовижні враження, завжди знайдеться хтось, хто скаржиться, що їхнє перебування було недостатньо хорошим, тому що ви не запропонували достатньої різноманітності.

Щоб надати своїм гостям винятковий досвід, ви повинні переконатися, що їхній досвід складається з двох речей: бездоганного та персоналізованого. Якщо гість відчуває, що його досвід був легким для навігації та що він був адаптований до його потреб і бажань, він з більшою ймовірністю повернеться та порекомендує вашу компанію.

Хоча це може здатися великим проектом, є один простий спосіб покращити враження від гостей: додавши ринок самообслуговування у фойє готелю. Ця стаття покаже вам, як ринок самообслуговування на території вашого готелю може допомогти вам розширити вашу пропозицію, щоб ви могли спростити та персоналізувати досвід своїх гостей, незалежно від того, хто вони та звідки вони, щоб ви виділялися від вашої конкуренції.

1. Надайте доступ до основних продуктів і послуг

Деякі з ваших гостей можуть прибути в незручний час, коли у вашому районі працює небагато магазинів або магазинів. Вони також можуть бути змушені подорожувати легко через обмеження багажу, накладені бюджетними авіакомпаніями. Скільки гостей останнім часом просили у вас адаптер живлення або зубну щітку? Чи просили вас коли-небудь про парасольку в дощовий день? Надання доступу до цих основних речей у фойє вашого готелю гарантує чудовий досвід. Це не лише зробить їхній досвід зручнішим, але вони заощадять час, не потребуючи поїздки в інший магазин, щоб придбати ці товари.

Ви можете пропонувати ці продукти в мікромаркеті у вашому фойє з кіосками самообслуговування без людей, щоб гості могли просто взяти те, що їм потрібно, і оплатити або за допомогою ключа від номера, або за допомогою бажаного способу оплати, будь то кредит або дебет. картку або мобільний гаманець.

2. Спростіть замовлення зі своєї кухні

Ваші гості можуть захотіти замовити щось із вашої кухні. Завдяки кіоску самообслуговування мікромаркету, який надсилає бони на вашу кухню для друку, вони можуть легко це зробити. Nova Market від Nayax підтримує 15 мов, допомагаючи вам обійти будь-які мовні бар’єри та полегшити замовлення свіжої їжі з вашої кухні та спростити замовлення сніданку.

3. Переконайтеся, що інформація є легкодоступною

Переконайтеся, що гості знають усе, що їм потрібно знати про ваш готель та його околиці. Якщо в цьому районі відбудеться особлива подія, ресторан, який ви б порекомендували, або хороша служба таксі, їх слід повідомити. Якщо ваша стійка реєстрації не працює цілодобово і без вихідних, переконайтеся, що гості все ще мають доступ до цієї інформації. Чудовим способом зробити це є створення цифрового документа з усім необхідним. Після цього гості можуть просто відсканувати QR-код і отримати миттєвий доступ до цінного вмісту, який покращить враження від подорожі.

Професійна порада: ви можете відобразити QR-код на екрані кіоску самообслуговування, щоб гості могли його легко сканувати. Ви також можете співпрацювати з іншими підприємствами у вашому регіоні та рекламувати їхні ресторани, магазини чи події на екрані свого кіоску самообслуговування, додаючи ще один новий потік доходу для вашого готелю.

4. Підтримка мобільних пристроїв

Люди все більше й більше покладаються на свої мобільні пристрої для всього: від зв’язку до дослідження, навігації та оплати. Якщо ви пропонуєте мобільні готельні послуги, це допоможе вам зустріти гостей там, де їм зручно. Тому дозвіл мобільних платежів у вашому кіоску самообслуговування є важливим. Платіжні програми, такі як Monyx Wallet, також можуть залучити лояльність і залученість.

5. Персоналізовані програми лояльності

Створюйте персоналізовані програми лояльності для своїх гостей і давайте їм більше, ніж те, за що вони заплатили. Маленькі жести, такі як безкоштовна закуска або кава, можуть мати велике значення. Ви можете зробити це ще далі, надавши спеціальні знижки на кожного гостя. Задаючи гостям прості запитання під час бронювання, наприклад, чи є у них алергія чи дієтичні обмеження, ви можете надати їм знижки на продукти, які вони можуть або віддають перевагу їсти, щоб вони почувалися особливими та піклувалися про них. Ці програми бонусів і винагород не тільки покращують враження, але й підвищують вірогідність того, що ваші гості повернуться, щоб скористатися винагородами, які вони зібрали. Це також гарантує, що ваші гості витрачатимуть більше у вашому готелі, допомагаючи вам збільшити ваш дохід.

6. Зручне бронювання, заїзд та виїзд

Забезпечте зручність від бронювання до реєстрації та виїзду. Якщо зробити весь процес зручним і простим у управлінні, це покращить враження ваших гостей. Це особливо важливо під час виїзду, коли гості не хочуть втрачати час.

Порада професіонала: об’єднайте всі витрати в одному рахунку-фактурі, включно з усіма покупками гостей у вашому магазині самообслуговування. Це можна зробити за допомогою платіжної системи, яка може зчитувати ключ від номера ваших клієнтів у вашому кіоску самообслуговування, додаючи ціну товарів, які вони придбали, до їхнього остаточного рахунку замість того, щоб стягувати з них щоразу, коли вони здійснюють покупку.

7. Приймайте всі платежі

Прийняття будь-якої форми оплати спростить роботу ваших гостей, особливо якщо вони приїхали з іншої країни. Переконайтеся, що вони можуть оплатити своїм вибраним способом оплати, що забезпечить безперебійну роботу як під час оформлення замовлення, так і під час здійснення покупок у вашому кіоску самообслуговування.

Незалежно від того, чи вирішите ви інтегрувати свій кіоск самообслуговування з програмним забезпеченням для управління готелем і дозволити гостям платити за допомогою своїх ключів від номеру, або просто ввімкнути відкриті платежі, щоб гості могли платити способом оплати за своїм вибором, Nova Market є найкращим варіантом для ви.

З Nayax ви можете зробити всі ці кроки, щоб покращити враження від відвідувачів за допомогою простого, готового рішення: Nova Market. Додавання невеликого магазину у вестибюль значно сприятиме вашим гостям, допоможе виділити вас серед конкурентів і забезпечить високі рейтинги.

Щоб почати роботу з Nayax, зв’яжіться з нами сьогодні.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!