• Головна
  • Ресурси
  • Регулятори переходять до платежів у відкритому циклі для зарядки електромобілів

Регулятори переходять до платежів у відкритому циклі для зарядки електромобілів

Оскільки популярність електромобілів продовжує зростати, уряди та регулятори працюють над тим, щоб спростити водіям електромобілів зарядку своїх автомобілів. Однією з ключових сфер уваги є оплата. Наразі більшість платежів за зарядку електромобілів здійснюються через моделі підписки, за допомогою карток RFID, жетонів або покупок у програмі. Ця модель робить менш зручним для водіїв електромобілів платити за зарядку, оскільки їм часто потрібно підписатися на кілька різних послуг, щоб бути впевненими, що вони можуть заряджати незалежно від того, де вони знаходяться. Ось чому регулятори починають заохочувати відкриті платіжні системи, гарантуючи, що зарядні станції для електромобілів мають інші доступні способи оплати, такі як QR-коди або POS-термінали з платіжними картками, щоб водії могли легко здійснювати платежі та заряджати, де завгодно.

Регулятори двох основних ринків електромобілів, США та Європейського Союзу, розробили програми для сприяння відкритим платежам. У ЄС Європейська комісія, Європейський парламент і Європейська рада запропонували Регламент альтернативної паливної інфраструктури (AFIR). AFIR пропонує зробити обов’язковими платежі картками з відкритим контуром на зарядних пристроях постійного струму. Запропонована постанова вимагатиме від нових зарядних пристроїв пропонувати відкриті платежі з дати набрання чинності постановою та вимагатиме модернізації платіжних терміналів на існуючих зарядних станціях до 2027 року.

У США Національна програма інфраструктури електромобілів (NEVI) Федерального управління автомобільних доріг (FHWA) Міністерства транспорту надає фінансування штатам для стратегічного розгортання зарядних станцій для електромобілів і створення взаємопов’язаної мережі. Фінансування доступне для покриття до 80% прийнятних витрат на проект, включаючи придбання, встановлення та підключення до мережі зарядних станцій для електромобілів, належну експлуатацію та технічне обслуговування, а також довгостроковий обмін даними. Зарядні станції для електромобілів мають бути непатентованими, підтримувати методи оплати з відкритим доступом, бути загальнодоступними або доступними для авторизованих операторів комерційних транспортних засобів від кількох компаній і розташовуватися вздовж визначених FHWA альтернативних паливних коридорів (AFC). Британський ринок також лідирує в заряджанні, згідно з законодавством, яке вже вимагає, щоб будь-яка зарядна станція потужністю понад 8 кВт була оснащена POS.

Ці та інші ініціативи щодо регулювання здійснюються на 55% основних ринків електромобілів:

Ці програми створені, щоб водіям електромобілів було легше та зручніше заряджати свої автомобілі. Насправді, згідно з Білою книгою про зарядку електромобілів від Mastercard за червень 2023 року, 65% водіїв електромобілів воліли б використовувати POS. Пропагуючи відкриті платежі, водіям більше не потрібно буде завантажувати десятки додатків, щоб зменшити хвилювання щодо діапазону. Натомість вони зможуть використовувати єдиний спосіб оплати на свій вибір на всіх зарядних станціях. Це допоможе зменшити перешкоди для впровадження електромобілів і заохотить більше людей переходити на електромобілі.

Відкриті платіжні системи, такі як рішення для зарядки електромобілів Nayax, забезпечують водіям зручну, гнучку, безпечну та ефективну зарядку. Nayax пропонує зарядні станції для електромобілів із вбудованими платіжними терміналами, і виробники зарядних станцій також можуть придбати платіжні термінали для встановлення на своїх зарядних станціях до продажу, а оператори зарядних точок можуть придбати платіжні термінали та модернізувати їх на своїх існуючих зарядних станціях.

Крім того, що платіжні термінали Nayax EV приймають понад 80 методів оплати в більш ніж 40 валютах, вони також оснащені надійною системою керування, яка дає CPO можливість керувати своєю мережею віддалено 24/7. Надійна платіжна технологія Nayax також охоплює виставлення рахунків і кліринг, а також дозволяє операторам створювати програми лояльності для водіїв, заохочуючи їх частіше стягувати плату на своїх станціях. Nayax також інтегрувався з системами керування точками запалювання та заряду (CPMS), щоб допомогти водіям легше знаходити свої станції.

Підсумовуючи, перехід до відкритих платежів для зарядки електромобілів є позитивним кроком до того, щоб зробити зарядку електромобілів доступнішою та зручнішою для водіїв. Оскільки програми AFIR і NEVI продовжують розвиватися, ми можемо очікувати, що для водіїв електромобілів буде доступно більше варіантів відкритої оплати. Якщо ви хочете дізнатися більше про платіжні рішення Nayax для зарядних пристроїв для електромобілів, зв’яжіться з нами сьогодні.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!