Розширюйте свій малий бізнес за допомогою безготівкових платежів
У вас є малий бізнес? Напевно, як власник бізнесу, так і клієнт, ви помітили, що безготівкові розрахунки – це тренд майбутнього. Малі підприємства, які прагнуть масштабуватись і рости, повинні використовувати цифрові та безготівкові платежі, щоб не відставати від конкуренції та залишати клієнтів задоволеними.
Але спочатку давайте зробимо крок назад. Колись обробка платежів була складним завданням. Навіть запуск продажів за кредитними картками для малого бізнесу був трудомістким і потенційно складним процесом, який не давав малому бізнесу масштабуватися. Зрештою, якщо ви не дасте своїм клієнтам можливість розрахуватися зручним способом, вони просто не повернуться.
На щастя, ті дні минули. Малі підприємства, які прагнуть до масштабування, мають численні можливості застосувати безготівкові стратегії, включаючи запровадження пристроїв для зчитування цифрових карток і оснащення своїх POS найкращими технологіями, доступними сьогодні на ринку.
Хочете вивести свій малий бізнес на новий рівень? Ми підготували для вас наші найкращі поради щодо масштабування та того, як перейти на безготівкові операції вже сьогодні.
Найкращі поради щодо розширення бізнесу
Ви знаєте, що ваш бізнес має потенціал стати чимось величезним. Але, можливо, ви просто не знаєте, як масштабувати. Перш ніж думати про безготівкові платежі та інші різноманітні схеми оплати, дуже важливо зробити кілька початкових кроків для масштабування вашого бізнесу.
План, план, план
Ви не пробіжите марафон без попередньої підготовки. І ви не масштабуєте бізнес до того, як навчите свій бізнес, тобто скласти план.
Перша частина планування полягає в тому, щоб зробити крок назад і оцінити свою поточну ситуацію. де ти Який ваш потенціал зростання? Як ви вважаєте, де у вашому бізнесі слід зосередитися на масштабуванні?
У деяких випадках цю частину росту слід виконувати з професіоналом. Можливо, бізнес-консультантом або стратегом, в інших випадках фінансовим радником, маркетологом, менеджером з найму тощо. Мета полягає в тому, щоб залучити потрібних людей, які можуть допомогти вам знайти правильний напрямок для вашого плану. Недостатньо хотіти рости, вам потрібно знати, як ви будете масштабуватись і в якому напрямку.
Забезпечене фінансування
Масштабування коштує грошей, це не обійти. Для масштабування вам потрібно переконатися, що у вас достатньо готівки. Існують різні способи залучити ці гроші, включаючи позики, краудфандинг, створення нових джерел доходу або залучення інвесторів.
Незалежно від того, який метод ви вирішите використати, переконайтеся, що ви вирішили, скільки грошей вам знадобиться на етапі планування. Це допоможе вам визначити фінансові показники масштабування та зменшити стрес у довгостроковій перспективі, переконавшись, що у вас є належні кошти для фінансування ваших планів.
Засвоїти необхідну технологію
Хоча спершу може здатися складним вкладення грошей, щоб запровадити відповідну технологію, у довгостроковій перспективі ви заощадите, розширивши масштаб за допомогою належної технології.
Подумайте про це так: чи хочете ви, щоб люди робили те, що комп’ютери й алгоритми можуть робити самостійно? Для прикладу розглянемо методи автоматизації. Ви можете налаштувати автоматизацію різних процесів у своєму бізнесі, що є важливою частиною масштабування. Ні в кого немає часу чи робочої сили, щоб створювати квитанції для кожного платежу, надсилати подальші електронні листи потенційним клієнтам або призначати різні завдання різним працівникам.
У той же час скористайтеся нагодою, щоб переглянути різні типи програмного забезпечення, яке ви вже використовуєте у своєму бізнесі, і перевірити, чи сумісні вони з вашими цілями масштабування. Якщо ні, замініть їх на більш відповідні інструменти.
Делегуйте та найміть
Ви не можете зробити все самі, навіть якщо ви дійсно вірите, що можете. Незалежно від того, чи ви індивідуальний підприємець, чи власник малого бізнесу з невеликим штатом, завжди є можливість залучити нових талантів перед розширенням.
Це виглядає по-різному для різних компаній. У деяких випадках має сенс наймати нових співробітників, тоді як в інших може бути доцільніше залучити фрілансерів, щоб вони покривали навантаження, поки ви розвиваєтеся. Приймаючи це рішення, подумайте про додаткову цінність наявності когось внутрішнього чи зовнішнього. Не забувайте, що співробітники, швидше за все, будуть більше віддані вашій компанії та вашій команді, що може вплинути на масштабні зусилля з розширення.
Фінансовий бік справи — як малий бізнес переходить на безготівкові кошти?
Компанії сьогодні більше, ніж будь-коли, використовують безготівкові платежі. Захоплююча новина полягає в тому, що впровадження безготівкових платежів у ваш бізнес відкриває нові двері та можливості для клієнтів, з якими ви, можливо, не мали змоги працювати в минулому.
Існують різні способи безготівкових платежів – від більш традиційних методів до нових цифрових платежів, які змінюють гру як для компаній, так і для клієнтів.
Отже, які існують різні способи безготівкового розрахунку та які переваги та недоліки кожного методу?
Зчитувачі кредитних карток
Кредитні картки є поширеною формою безготівкових розрахунків, яка існує багато років тому. Ми всі знаємо цю інструкцію: ми заходимо в магазин (або в Інтернет-магазин) чи ресторан і передаємо кредитну картку продавцю, щоб продовжити операцію.
З огляду на те, що понад 80% споживачів віддають перевагу оплаті карткою, а не готівкою, будь-який бізнес, який прагне до масштабування, повинен прийняти систему для прийому платежів кредитною карткою. Раніше це був метод за замовчуванням для багатьох, хто бажав надати інші варіанти, окрім готівки та чека (пам’ятаєте їх?), а прості машини для зчитування кредитних карток були нормою (колись вони навіть не були цифровими!).
Проблема в тому, що прийом кредитних карток — це лише одна частина головоломки: чи будете ви приймати лише кредитні картки? А як щодо інших цифрових платежів? Як ви керуватимете різними варіантами оплати та як ви вирішите, що найбільше підходить для вашого стилю бізнесу? У світі після COVID-19 малий бізнес також повинен враховувати безпеку використання кредитних карток (декілька людей торкаються карток і обладнання) і те, що змусить їхніх клієнтів почуватися найбільш комфортно в POS.
Одним із таких варіантів є безконтактні платежі, коли покупець використовує технологію NFC у своїй кредитній картці, щоб розмістити картку біля пристрою зчитування без взаємодії з іншою особою. Однак у наш час ми вже перейшли до нових форм оплати, які навіть не вимагають показу картки.
Безкарткові платежі
Колись можливість розплачуватися кредитною карткою, не виймаючи її з гаманця, здавалася далекою мрією.
Однак ті дні настали. З появою Apple Pay, Google Pay та інших схем цифрових платежів клієнти отримали можливість платити, навіть не показуючи свою кредитну картку. Сьогодні багато хто також віддає перевагу цьому методу, оскільки він може бути безпечнішим, оскільки не вимагає контакту. Насправді 51% американців повідомили, що вони використовують форму безконтактної оплати, якщо вона доступна. Це зручно, цікаво та безпечніше в деяких випадках, хоча для компаній є недолік — це може бути дорожче. Компанії, які прагнуть до масштабування, повинні пам’ятати про цю інформацію, оскільки клієнти шукають зручності під час покупок, тому безготівкові та безконтактні цифрові платежі є важливим рішенням для будь-якого малого бізнесу.
Платіжні платформи
Конкуренція є жорсткою, і існує широкий спектр додатків, платіжних платформ і технологій, які дають малим підприємствам шанс охопити технології та ознайомитися з перспективними тенденціями платежів у всьому світі.
Перевагою цих платформ є їх здатність інтегруватися з іншими системами в рамках бізнесу, такими як рекламні інструменти, CRM, бухгалтерський облік, кампанії тощо. Це дозволяє вашій точці продажу (POS) перетворитися на універсальний магазин для всього, що вам потрібно для вашого бізнесу.
Не забувайте про мобільний бік речей. У сучасному світі бізнес не завжди знаходиться перед комп’ютером, тому можливість здійснювати платежі з мобільних пристроїв є серйозною перевагою.
Вибираючи платіжну платформу, важливо брати до уваги розмір бізнесу та очікуваний розмір після масштабування. Кожен тип бізнесу має свої налаштування, і, з одного боку, вам потрібна платформа, яка відповідає конкретним потребам бізнесу, а з іншого боку, ви не хочете змінювати платформи через рік чи два після розширення. Важливо враховувати вашу траєкторію, щоб переконатися, що вибране програмне забезпечення відповідатиме вашим потребам у найближчому майбутньому.
Які види бізнесу можуть отримати вигоду від масштабування за допомогою безготівкових розрахунків?
Ця відповідь досить проста — усі компанії можуть отримати вигоду від майбутнього цифрових платежів. Оскільки до 2025 року очікується понад 5 трильйонів доларів транзакцій з віртуальними картками, стає зрозуміло, що цифрові платежі — майбутнє будь-якого малого (чи великого) бізнесу.
Цифрові платежі в роздрібних POS
Якщо ви плануєте масштабувати свій роздрібний бізнес, вам знадобиться процесор цифрових платежів, щоб пришвидшити вашу роботу, задовольнити очікування клієнтів і полегшити ваше життя. Коли ви зможете усунути готівку та фізичний дотик у будь-якій роздрібній операції, ваша робота буде швидшою, клієнти будуть більш задоволеними, і ви матимете можливість документувати кожну транзакцію з легкістю. Це також є перевагою в певних ситуаціях, наприклад при поверненні, оскільки отримання інформації про кожну транзакцію буде простим, а відшкодування буде таким же простим, як натискання кнопки.
Безготівкові операції в дорозі
Хочете розширити свій бізнес і використовувати його в дорозі? Ласкаво просимо в епоху технологій, коли ви можете приймати платежі на зручному мобільному пристрої. Якщо ви займаєтесь мандрівним бізнесом, як-от вантажівка з продовольством, електриком, сантехніком або репетитором, можливість приймати цифрові платежі на ходу дасть вам серйозну перевагу перед конкурентами.
Підприємства безготівкового самообслуговування
У вас є пральня? Торговий автомат? Мийка автомобіля? Бувають випадки, коли вам навіть не потрібно залучати персонал до процесу оплати. Оскільки самостійні каси стають все більш популярними, а люди звикають самостійно користуватися зчитувачами кредитних карток, цифрові платежі можуть стати самообслуговуванням. Інтегрувавши правильну технологію безготівкових платежів у свій бізнес, ви отримаєте можливість швидкого масштабування, оскільки вам не доведеться зосереджуватися на персоналі, який допоможе з платежами.
Безготівкові розрахунки в епоху після COVID-19
COVID-19 став каталізатором цифрових перетворень майже в усіх сферах. Виплати нічим не відрізнялися.
Якщо раніше безготівкові та безконтактні платежі було просто «приємно мати», COVID навчив нас, що обмін готівкою або навіть фізичними кредитними картками може поставити нас під загрозу. Здавалося б, миттєво можливість платити, не торкаючись або фізично взаємодіючи з іншою особою, стала обов’язковою умовою для будь-якої компанії, яка хоче, щоб клієнти були спокійними та впевненими у здійсненні покупки.
Потреба в безконтактних особистих платежах була пов’язана з різким зростанням кількості покупок через електронну комерцію. Компанії, які хотіли вижити, не кажучи вже про масштаби після пандемії, повинні були миттєво перейти на безготівкові платежі.
Малі підприємства, які прагнуть розширитися після COVID-19, повинні використовувати безготівкові та безконтактні методи
Дослідження Juniper Research показують, що транзакції за допомогою віртуальних карток збільшаться більш ніж утричі протягом наступних п’яти років порівняно з приблизно 1,6 трильйонами доларів США у 2020 році. З таким значним зростанням і широким впровадженням безготівкових методів оплати у малого бізнесу немає іншого вибору, як розвиватися ради, якщо вони хочуть масштабуватись і зрештою досягти успіху.
Тому не дивно, що, за даними Visa, 82% власників малого бізнесу переходять на цифрові платежі після глобальної пандемії. Дослідження Visa Back to Business Study показало, що малі підприємства поспішно впроваджують нові форми безконтактних і безготівкових платежів, щоб відповідати стандартам безпеки та підтримувати спокій клієнтів і почуватися захищеними.
Оскільки 47% покупців сказали, що вони вирішать не робити покупок у магазинах, які не пропонують безконтактні платежі, власники бізнесу сьогодні просто не мають іншого вибору, окрім як застосовувати новітні технології.
Але це не закінчується прийомом платежів. Малі підприємства, які прагнуть до масштабування, повинні запровадити весь процес цифрових платежів і розвивати технології в усіх секторах бізнесу. Це може включати безпеку та керування шахрайством, платежі з мобільного пристрою, серверні операції тощо.
Малі підприємства повинні прийняти правильну платіжну платформу для масштабування
Кінцевою метою масштабування є збільшення вашої клієнтської бази та доходу. Щоб залучити нових клієнтів (і зберегти їх), підприємства повинні мати можливість зробити оплату якомога простішою. Процес має бути не лише простим, а й достатньо широкими, щоб охопити широке населення (або принаймні цільовий ринок).
Це означає прийняття як безконтактних, так і контактних варіантів оплати, включаючи дебетові та кредитні картки, мобільні та NFC-платежі, передплачені картки, статичні та динамічні QR-коди тощо.
З глобальною цифровізацією та цифровою трансформацією темпи змін споживачів вражають. Сьогоднішня тенденція може зникнути наступного тижня, а певні варіанти та методи оплати можуть залишитися в найближчому майбутньому. Підприємства повинні вибрати варіант безготівкової оплати, який буде служити їхньому бізнесу як сьогодні, так і в майбутньому, дозволяючи бізнесу розвиватися з часом, маючи при цьому доступ до функцій і опцій, які є найважливішими для продовження розвитку в сьогоденні.
Універсальні платіжні й платформи керування
Ринок переповнений різними платіжними платформами. Для малого бізнесу в процесі розширення вибрати правильний може бути важко.
Ось деякі речі, які слід враховувати, шукаючи правильну платформу для свого бізнесу:
- Вам потрібен доступ до платежів на ходу? Ви б віддали перевагу можливості приймати безготівкові платежі зі свого мобільного пристрою?
- Які маркетингові зусилля ви докладаєте? Вам потрібна платформа, яка підключається до вашої маркетингової стратегії, щоб допомогти вам проводити цифрові кампанії, знижки тощо? Як щодо можливості розміщення реклами на цифровому екрані платіжного пристрою?
- Які способи оплати ви хочете прийняти?
- У вас є наявне обладнання чи вам потрібне окреме рішення?
- Як виглядає ваш POS? Який тип платіжної платформи найкраще інтегруватиметься з наявними (або майбутніми) налаштуваннями?
Відповіді на ці запитання допоможуть малим підприємствам належним чином масштабуватись, вибираючи найкраще платіжне рішення для своїх потреб.
Nayax: спрощення платежів для малого (і зростаючого!) бізнесу
Коли справа доходить до прийняття платіжного рішення для вашого бізнесу, що розвивається, Nayax пропонує ідеальну платформу для широкого спектру підприємств.
З нашими універсальними пристроями ви зможете зосередитися на своєму розвитку, залишивши головний біль цифрових платежів нам. З Nayax кредитні картки та цифрові платежі стають простими та дозволяють вам розширюватися з феноменальною швидкістю.
Ви зможете залишатися попереду кривої цифрових платежів із пристроями для зчитування карток, які базуються на передовій технології, доступній сьогодні. Це дозволить вам випереджати споживачів і конкурентів.
Nayax також дає вам повну картину того, що відбувається у вашому бізнесі, надаючи необхідну інформацію під час масштабування. Ви також зменшите витрати, маючи цінну інформацію про свій бізнес, що дозволить вам вжити заходів щодо стратегій і методів, які можуть допомогти вам збільшити ваш дохід і вашу клієнтську базу.
Хочете дізнатися більше про те, як Nayax може допомогти вашому бізнесу досягти нових висот? Натисніть тут, щоб дізнатися більше.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!