Тенденції в зеленому продажі
Індустрія торгових автоматів існує вже давно: точніше з 1888 року. Природно, з тих пір багато чого змінилося, галузь розвивалася разом із комерційними, технологічними та культурними інноваціями та трендами.
Останнім часом деякі з найбільших зрушень у вендінговій індустрії відбулися у сфері здоров’я та сталого розвитку. Оскільки споживачі все більше віддають перевагу здоровішому та екологічнішому вибору, власники та оператори торгових автоматів вносять відповідні корективи, багато хто вирішує створити більш екологічний бізнес торгових автоматів.
Будь-який сучасний оператор вендінгового автомата — і ті, хто бажає потрапити в галузь — повинні знати про ці тенденції, щоб приймати зважені рішення про те, як вести свій вендінговий бізнес. Щоб допомогти вам, ця стаття досліджує останні тенденції в бізнесі зелених торгових автоматів.
Зміни в торговельній індустрії
За останнє десятиліття технічний прогрес і зміна споживчих уподобань спричинили кілька змін у галузі торгових автоматів. Окрім переходу до безготівкових платежів, персоналізації та дистанційного моніторингу та обслуговування, дві найважливіші зміни стосуються здоров’я та стійкості.
Оскільки споживачі стають все більш освіченими щодо харчування та здоров’я, вони все частіше шукають більш здорові варіанти їжі та напоїв. Індустрія торгових автоматів відповіла на це, запропонувавши більш поживні здорові продукти для торгових автоматів. Подібним чином, разом із загальним глобальним рухом до більшої екологічної свідомості, компанії, що займаються продажем торгових автоматів, дедалі більше зосереджуються на екологічності, оскільки багато нових екологічно чистих торгових автоматів розроблено з використанням перероблених матеріалів та меншою енергією.
Здоров’я, благополуччя та навколишнє середовище
Хоча на перший погляд може здатися, що вони не пов’язані між собою, існує тісний зв’язок між тенденціями здоров’я та екології в вендінговій індустрії. Як правило, варіанти здорової їжі є більш екологічними, часто виготовляються з органічних і місцевих інгредієнтів і упаковуються в екологічно чисті матеріали. Це означає, що клієнти підтримують стале сільське господарство та зменшують свій вплив на навколишнє середовище, обираючи при цьому здоровіші перекуси.
Сталі торговельні практики також можуть покращити здоров’я, оскільки зменшення викидів вуглецю сприяє здоровішій планеті для всіх. Сьогодні для операторів торговельних автоматів стає все більш поширеною практикою зберігати продукти, які відповідають обом критеріям, тобто є місцевими джерелами та органічними, а також мають низький вміст цукру, жиру та солі. Оператори можуть навіть використовувати свої машини як інструмент для навчання клієнтів здоров’ю та екологічності, надаючи споживачам інформацію про поживну цінність і вплив на навколишнє середовище різних продуктів і пакувальних матеріалів за допомогою реклами на екрані машини чи платіжного пристрою.
Здоровіший торговий автомат
Здоров’я – одна з найвидатніших тенденцій торговельних автоматів сьогодні в індустрії. Деякі способи, якими власники та оператори торгових автоматів прагнуть запропонувати здоровіший вибір, включають:
- Наповнюйте продукти здоровішими інгредієнтами, такими як рослинні білки, натуральні підсолоджувачі та цільні зерна
- Пропонуємо більше органічних продуктів і продуктів без ГМО
- Пропонуємо порційні закуски
- Зберігайте більше продуктів без глютену та алергенів
- Пропонуємо свіжі страви, такі як салати, фрукти та сендвічі
Ці тенденції особливо актуальні в таких місцях, як школи, університети, робочі місця та лікарні.
Тенденції зелених торгових автоматів
Нижче наведено деякі ключові тенденції щодо зелених торгових автоматів:
- Енергоефективні машини, які використовують світлодіодне освітлення, датчики руху та енергозберігаючі режими для зменшення впливу на навколишнє середовище та витрат на енергію
- Екологічні торговельні автомати, для упаковки яких використовуються екологічно чисті матеріали, як-от біологічно розкладаний пластик, перероблений папір і компостовані матеріали для зменшення відходів.
- Продукти з екологічно чистих джерел, такі як кава та чай, органічні закуски та місцеві продукти
- Стимулювання вторинної переробки шляхом розміщення контейнерів для вторинної переробки біля машин, використання вторинної сировини для продуктів і навіть створення можливостей переробки, таких як дроблення та компактні функції
- Використання відновлюваних джерел енергії, таких як сонячна енергія, для зменшення залежності від викопного палива та вуглецевого сліду машини
- Ефективне керування машинами та запасами, що зменшує кількість відвідувань машин і, отже, використання палива
Бізнес-кейс для зелених торгових автоматів
Зелений вендінг — це не лише відповідальний вибір для навколишнього середовища; це також може мати корисні результати для власників торговельних автоматів, створюючи покращений досвід клієнтів і підвищуючи лояльність клієнтів.
По-перше, екологізація — це спосіб звернути увагу на екологічно свідомих клієнтів, а їх більшість: одне опитування McKinsey у 2023 році показало, що 66% усіх респондентів і 75% респондентів-міленіалів вважають, що вони враховують екологічність, коли роблять покупку. Пропонуючи екологічно чисті торговельні автомати, оператори можуть залучати та утримувати клієнтів, які віддають перевагу екологічності.
Відданість навколишньому середовищу також може покращити імідж бренду, оскільки 70% американців вважають, що для компаній важливо робити світ кращим, а 77% споживачів мотивовані купувати в компаніях, які віддані цьому.
Пропонуючи здорові, екологічно чисті варіанти та використовуючи енергоефективні функції, оператори торгових автоматів можуть продемонструвати, що вони не лише піклуються про свої прибутки, але й дбають про здоров’я клієнтів та навколишнє середовище, створюючи позитивний досвід для клієнтів, який створює лояльність до бренду .
Щоб ще більше підвищити рівень обслуговування та лояльності клієнтів, розгляньте можливість використання платформи та платіжної програми, як-от Monyx Wallet. Це дозволяє здійснювати безготівкові платежі, що допомагає вашому бізнесу бути готовим до майбутнього та дозволяє вам йти в ногу з останніми тенденціями у торговельній торгівлі, одночасно підвищуючи зручність для клієнтів і створюючи чудовий досвід клієнтів. Вбудовані цифрові програми лояльності Monyx допомагають вам підвищити рівень залученості завдяки різноманітним варіантам винагороди, зокрема перфокарткам, знижкам для працівників і гейміфікації, що сприяє утриманню клієнтів і продажам.
Екологічний продаж: добре для бізнесу, добре для світу
Загалом екологічний вендінг може сприяти низці позитивних бізнес-результатів для власників торговельних автоматів, зокрема залученню нових клієнтів, зміцненню лояльності до бренду, збільшенню продажів і покращенню рівня утримання. Застосовуючи екологічні практики, оператори торгових автоматів можуть створити конкурентну перевагу, одночасно сприяючи здоровішій планеті.
Щоб дізнатися більше про рішення торговельних автоматів, які допоможуть вам йти в ногу з останніми тенденціями торговельної індустрії, зв’яжіться з Nayax сьогодні.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!