• Головна
  • Ресурси
  • Як максимізувати прибуток вашого готелю від страв і напоїв

Як максимізувати прибуток вашого готелю від страв і напоїв

Не секрет, що прибуток від продуктів харчування та напоїв отримати важко. Насправді їжа та напої зазвичай є винуватцями, коли мова йде про зниження загального прибутку готелів. Складність запропонувати достатню різноманітність, щоб задовольнити кожного клієнта, у поєднанні з кількістю відходів, утворених через продукти з вичерпаним терміном придатності або повернуті страви, призводить до складного рівняння, яке часто має негативний, а не позитивний результат. Однак тенденція до самообслуговування може допомогти змінити це. Створення ринку самообслуговування у фойє вашого готелю може допомогти вам протистояти труднощам, з якими ви стикаєтесь із прибутком від їжі та напоїв у вашому готелі, забезпечуючи більш доступні, більш привабливі та актуальні продукти для ваших клієнтів.

Зручний доступ 24/7

Однією з переваг ринків самообслуговування є те, що вони потенційно можуть запропонувати гостям готелю цілодобовий доступ до продуктів, які вони хочуть і потребують. Рейс запізнився? Не хвилюйтеся, ви можете взяти сендвіч, напій або перекусити у фойє готелю. У вас не було туалетно-косметичних засобів дорожніх розмірів? Ви можете отримати все, що вам потрібно, від зубної пасти до сонцезахисного крему в лобі готелю.

Проявіть творчість до свого дисплея

Ринки самообслуговування дозволяють раціонально використовувати свій простір. Придумайте креативні способи демонстрації своїх продуктів, щоб зробити їх привабливими для споживачів і максимально збільшити простір. Це дозволить вам запропонувати широкий вибір продуктів, які сподобаються всім вашим гостям, незалежно від того, чи віддають вони перевагу червоній, фіолетовій або чорній каві в стручках, звичайному каві, шашлику, чипсам із сіллю та оцтом і багато, багато іншого. Споживачі очікують різноманітності більше, ніж будь-що інше, і ринок самообслуговування дасть вам можливість це їм надати.

Персоналізація є ключовою

Крім різноманітності, клієнти також очікують персоналізованих опцій. Переконайтеся, що ви пропонуєте безглютенові, вегетаріанські та веганські страви, щоб ваші гості з дієтичними обмеженнями відчували себе причетними. Якщо на вашому ринку доступні такі варіанти, які іноді важче знайти, гості, швидше за все, купуватимуть у вас замість того, щоб шукати щось конкретне.

Використання даних

За допомогою системи керування ви можете збирати дані про продажі, відстежувати та керувати своїми запасами, а також розуміти, яких продуктів ви продаєте більше чи менше. Ці дані допоможуть вам планувати майбутнє, знати, що більше чи менше замовляти у свого постачальника, а також знати, у які дні та години гості зазвичай купують, щоб знати, коли поповнювати запаси та чим.

Зменшити псування

І останнє, але не менш важливе: ви також можете використовувати систему управління запасами, щоб зменшити псування, допомагаючи уникнути однієї з проблем, які спричиняють найбільші втрати в харчовій промисловості та виробництві напоїв. Додаючи найкращі дати продуктів, коли ви їх запасаєте, ви можете відстежувати, які продукти потрібно буде викинути, і спробувати зменшити ризик, рекламуючи їх до того, як вони досягнуть цієї дати. Використовуйте екран свого кіоску самообслуговування, щоб рекламувати продукти, термін придатності яких наближається, або пропонуйте їх зі знижкою, щоб переконатися, що ви все ще можете отримувати дохід від цих продуктів.

Ринки самообслуговування в готелях значною мірою допомагають власникам готелів збільшити свої доходи, надаючи гостям те, що їм потрібно, коли їм це потрібно. Цим новим джерелом доходу можна легко керувати за допомогою системи керування, яка дає змогу знати, що вам потрібно поповнити запаси та коли. Оскільки це ринок самообслуговування, вам не знадобиться додатковий персонал, який працює 24/7, і ви можете контролювати ринок, як і решту свого готелю, за допомогою камер відеоспостереження.

Кіоск самообслуговування Nova Market від Nayax — чудове місце для початку. Цей готовий кіоск простий у встановленні та налаштуванні, оснащений найсучаснішою системою керування та приймає понад 80 форм безготівкових платежів, що полегшує використання туристами та мандрівниками та гарантує щоб ви ніколи не пропустили розпродаж.

Хочете дізнатися більше про рішення Nayax для готелів? Зв’яжіться з нами тут.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!