Як прийом безготівкових платежів зменшить вашу загальну вартість володіння
Ми швидко рухаємося до безготівкового суспільства зі швидким розвитком нових методів оплати. Ця зміна відбувається як завдяки прогресу технологій, так і через попит споживачів на більш зручні та персоналізовані покупки. Тенденції вказують на більший зсув у бік безготівкових платежів, особливо мобільних гаманців. Прийняття безготівкових платежів дає змогу вашому бізнесу збільшити дохід, гарантуючи, що споживачі зможуть здійснювати покупки за допомогою бажаного способу оплати.
Перехід до безготівкових розрахунків
Поведінка споживачів експоненціально змінилася через спалах коронавірусу, збільшивши бажання зручніших і безконтактних платежів. Пропонування рішень для безготівкових платежів забезпечує більшу безпеку як для власника бізнесу, так і для клієнта. Наприклад, транзакції з чіповими картками EMV мають наскрізне шифрування, що забезпечує клієнту спокій, знаючи, що його картки неможливо скопіювати та що вони захищені від шахрайства. Для власників бізнесу відсутність готівки також зменшує ризик крадіжки. Отже, давайте спробуємо зрозуміти, що таке безготівкові розрахунки та як вони можуть допомогти вашому бізнесу процвітати.
Види безготівкових розрахунків
Існує кілька типів безготівкових платежів, таких як: свайп-картки, чіпові картки з підтримкою EMV, QR-коди, мобільні гаманці тощо. Давайте розглянемо кожен із цих методів.
Проведіть картки
Картки Swipe – це класичні дебетові та кредитні картки, якими клієнт проводить пальцем по картрідеру. Кардрідер зчитує інформацію з магнітної смуги картки та обробляє транзакцію. Цей спосіб оплати хоч і зручний, але не найбезпечніший, оскільки інформація на картці не зашифрована.
Чіпові карти з підтримкою EMV
EMV означає Europay, Mastercard і Visa, три компанії, які розробили цю технологію. Ці картки називаються чіповими, оскільки вони мають вбудований мікрочіп, який шифрує дані картки. Ви можете оплатити чіповою карткою, торкнувшись нею пристрою для зчитування карток або вставивши її в пристрій для зчитування карток.
QR-коди
Коли клієнт сканує QR-код, з’являється платіжна форма, за допомогою якої можна оплатити на місці. QR-коди також часто прив’язані до певних програм, як-от Monyx Wallet. У цьому випадку ви можете підключити свою кредитну картку до програми або поповнити картку. Коли ви скануєте QR-код, трансакція буде здійснена автоматично, використовуючи додаток як спосіб оплати.
Мобільні гаманці
Іншими прикладами мобільних гаманців є Apple Pay і Google Pay, які зберігають дані кредитної картки на вашому телефоні. Транзакції відбуваються за допомогою технології зв’язку ближнього поля (NFC): ви просто торкаєтесь телефоном до точки продажу, і транзакція виконується.
Прийняття безготівкових платежів веде до збільшення доходу та зменшення операційних витрат (OPEX)
Коли ви приймаєте безготівкові методи оплати, ви ніколи не пропустите розпродаж, що допоможе вам збільшити ваш дохід. Споживачі все рідше носять із собою готівку, і навіть кредитні картки незабаром підуть у минуле з появою мобільних гаманців. Виходячи з дому лише з телефоном, знаючи, що ви можете використовувати його, щоб спілкуватися, знаходити дорогу та платити, забезпечує найзручніший досвід для споживачів.
Для того, щоб бути найбільш ефективними, безготівкові платежі повинні працювати разом з керівництвом і рішеннями лояльності клієнтів. Вам потрібно прийняти платіж через пристрій для зчитування карток або інтегрований POS, який працює разом із вбудованими локалізованими платіжними рішеннями. Але що відбувається потім?
Система керування, підключена до вашої торгової точки, може допомогти вам аналізувати продажі та приймати рішення на основі даних. Збір і аналіз даних про продажі допомагає підвищити лояльність клієнтів, збільшуючи ймовірність того, що споживачі повернуться, збільшуючи ваш дохід.
Безготівкові розрахунки також допомагають скоротити операційні витрати, оскільки виключають перерахунок готівки та поїздки до банку. Це допоможе вам заощадити час і гроші. Ці стратегії збільшення вашого доходу та зниження операційних витрат разом знижують загальну вартість володіння (TCO).
Безготівкові платежі та лояльність споживачів: зростання мобільних гаманців
Як ми вже згадували раніше, мобільні гаманці стають все більш поширеними, оскільки різні мобільні гаманці розробляються по всьому світу. Мобільні гаманці – це більше, ніж просто спосіб оплати, вони також мають цифрові рішення для взаємодії. Вони є цінним інструментом лояльності клієнтів, оскільки надають власникам бізнесу можливість створювати маркетингові кампанії, надавати перфокарти, повертати кошти, поповнювати бонуси на передплачених картках, надавати користувачам знижки тощо. Ці стимули формують лояльну клієнтську базу, яка знову і знову повертатиметься до вашого бізнесу, збільшуючи ваші продажі.
Підсумовуючи, надання платіжних рішень, орієнтованих на клієнта, є простим і ефективним способом знизити загальну вартість володіння, допомагаючи вашому бізнесу розвиватися разом із збільшенням прибутку. Почніть зараз.
Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!