• Головна
  • Ресурси
  • Збільште продажі торгових автоматів за допомогою цих 4 психологічних прийомів

Збільште продажі торгових автоматів за допомогою цих 4 психологічних прийомів

Роздрібні психологічні трюки, які можна застосувати до ціноутворення торгових автоматів

Nayax прагне допомогти торговим операторам перейти до безготівкового світу. Наше рішення для безготівкових платежів може допомогти вам змінити спосіб, у який ви традиційно ставите ціни на свої продукти. З Nayax оператори можуть дивитися на світ роздрібної торгівлі, який використовує багато психологічних цінових стратегій, щоб впливати на споживачів. Багато з цих перевірених і надійних трюків можна застосувати до торгівлі, щоб спонукати ваших споживачів витрачати більше грошей на ваш автомат.

  1. Шарм ціноутворення

У минулому оператори були обмежені круглими числами, оскільки їм потрібні були торгові автомати для повернення банкнот і монет споживачам. Без необхідності розглядати готівку, оператори Nayax можуть розглянути привабливі ціни – ціни, які закінчуються на 90, 95 або 99 центів. Оскільки споживачі звертають більше уваги на цифри ліворуч від коми, ця стратегія робить ціну нижчою, ніж вона є.

У роздрібній торгівлі ця стратегія застосовується до великих і малих товарів, і вона також може бути ефективною для невеликих сум, наприклад 1,49 дол. США проти 1,50 дол. Навіть незважаючи на те, що різниця може становити лише кілька центів, чарівні ціни стимулюють продажі більше, ніж повні ціни. Завдяки безготівковим платіжним рішенням Nayax, встановленим на вашому торговому автоматі, тепер цю стратегію можна застосувати до ціноутворення. Ця стратегія також може бути ефективною з дитячими атракціонами, пральнями, фотозонами та іншими машинами без нагляду.

  1. Прив’язка ціни

Іноді споживачам потрібен невеликий контекст, перш ніж вони будуть готові купити продукт. Щоб збільшити продажі товарів, які споживачі вважають надто дорогими, оператори можуть застосувати добре відому тактику роздрібної торгівлі: прив’язування ціни.

Саме тут роздрібні торговці розміщують товари преміум-класу безпосередньо поруч зі стандартними товарами, щоб створити у споживачів відчуття відносності ціноутворення. Ось чому ви іноді бачите в магазині один або два високоякісних предмети, які, здається, не так багато продаються. Дорогий товар робить споживача зручним щодо ціноутворення на стандартний товар і може вплинути на думку споживачів, що ціна стандартного товару є розумною.

Цей підхід також можна використовувати в торгівлі, де в одному автоматі продається кілька товарів подібних категорій, наприклад різні типи закусок і напоїв. Це збільшує продажі товарів, які інакше вважалися б дорогими.

  1. Престижне ціноутворення

Завдяки варіантам безготівкової оплати торговельні оператори тепер можуть продавати більші та дорожчі товари, включаючи техніку, брендову косметику, елітні продукти харчування або навіть предмети носіння, як-от одяг чи взуття. Якщо ви продаєте більше високоякісних товарів у своєму торговому автоматі, стратегією для вас може бути престижне ціноутворення.

При ціноутворенні престижу, на відміну від ціноутворення чарівності, продавці оцінюють товари в цілих числах без десяткових дробів. Цілими цінами сповіщають споживачів, що речі високого класу та розкішні. Націнка в ціні не пов’язана з будь-якої причини, окрім того факту, що якщо товар позначено занадто низько, споживач буде дивуватися, чи є товар несправним, або вважатиме його небажаним.

Ціноутворення в торгових автоматах може ґрунтуватися на психологічних стратегіях роздрібних цін

Варіації ціноутворення – це ще одна психологічна стратегія роздрібної торгівлі, яку можна застосувати до ціноутворення в торгових автоматах

  1. Цінова варіація

Якщо в категорії занадто багато варіантів, споживачам може бути важко вибрати потрібний продукт. Великий асортимент товарів може навіть відбити бажання від покупки. Подібним чином, якщо є забагато варіантів в одній ціновій категорії, покупцям може бути важко вирішити, який продукт купити.

У цій ситуації споживачі можуть вирішити не діяти та відкласти рішення, стримуючи імпульсивні покупки. Завдяки безготівковому розрахунку оператори можуть змінювати ціни на десятки центів і знімати будь-яку нерішучість. Оператори також можуть переглядати найпопулярніші та найменш популярні товари в автоматі за допомогою системи управління продажами Nayax і грати з ціною, щоб визначити найкращу ціну для своєї продукції.

Налаштуйте свою стратегію ціноутворення

Це декілька популярних стратегій роздрібної психологічної ціни, які торговельні оператори можуть адаптувати при встановленні ціни на асортимент своїх товарів. Ми рекомендуємо вам спробувати деякі з цих стратегій і побачити, як зростуть ваші продажі. Не забудьте використати дані програмного забезпечення керування Nayax, щоб знайти оптимальне середовище для вашої стратегії ціноутворення.

Читайте ще по темі
Зв'яжіться з нами сьогодні та дізнайтесь більше!

Розкажіть нам про свій бізнес і ми допоможемо обрати платіжне рішення для збільшення вашого прибутку!